Tipsa om BRA filmer som INTE ligger top 10 på bio / videobutiken / torrenttrackern

Ett asgarv kan man få av "Treasure Raiders" - inte för att den är bra, utan snarare tvärtom. En streetrace-åkande historieprofessor som gästar Moskva, letar efter tempelordens glömda skatt, fast det är mest bilåkande och taskiga dialoger :D Noteras kan, att Sherilyn Fenn är med - henne minns vi från Playboys julnummer 1990 :tummenupp

En lovande rulle (komedi) är "Death at a Funeral". Brittisk galghumor.

Nu i jul ska jag också sätta mig ner med "Band of Brothers" - bland de bästa serier som gjorts.

Sedan kan jag rekommendera "De sju samurajerna" och "Yojimbo".

Fan vilken bra tråd, nu blir det mycket film ett tag framöver :tummenupp

Var bara tvungen att skriva det, så jag hittar tbx hit igen. Någon som vet hur man "prenumerar" på trådar utan att behöva skriva i dem?

manuell fildelning är framtidens melodi klart svårare att bli spårad:D

Fan vilken bra tråd, nu blir det mycket film ett tag framöver :tummenupp

Var bara tvungen att skriva det, så jag hittar tbx hit igen. Någon som vet hur man "prenumerar" på trådar utan att behöva skriva i dem?

Klicka på "trådverktyg" som ligger i den gula "raden" nästan överst på sidan. Då fälls det ner en meny där du har alternativet "prenumerera på tråd"

..men det bör finnas kopior med bra kvalité på webben vid det här laget.

...meningen är att bara ha filmerna på DVD och ev. Blu Ray...
Dessutom är det just filmerna som är svåra att hitta jag söker.. de där bästa filmerna som ändå inte finns sådär uppenbart tillgängliga. Filmer som inte ligger på 10 i topp på bio/video-listorna eller ligger i ICA Maxis 2 för 1-korgar...

The Boondock saints...

And shepherds we shall be, for thee my lord for thee. Power have descended from thy hand, so our feet may swiftly carry out thy command. And we shall flow a river onto thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patris, et fiili, spirictus sancti:rock

Såg filmen "I Am Legend" idag med Will Smith. Det var fan en av de bästa rullarna man kan hitta, så sjukt bra film!

Min all time high film är The Heat från 1995. (http://www.imdb.com/title/tt0113277/)

För övrigt, kan ingen hacker där ute starta upp en FTP-server där vi som, förhoppningsvis, har de filmerna vi tipsar om kan ladda upp dem? En del av de lite äldre filmerna kan vara svåra att hitta på the net.
John

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...