tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Det går väl o åka fort satan även med skjuts?

De flesta hojåkarna på det här forumet kan inte förstå hur fort du å jag kan köra med skjuss :D

Har du nån gathoj att skjutsa med nu då?

Jag kommer att köra med min gat R1a på Sviesta på söndag, tänkte passa på att skjussa deltagare då så de får se hur det går att köra, ska bli kul :)

Så måste jag säga att jag är besviken på göteborgarna, hade den här tråden kommit upp i Uppsala eller Stockholm så hade tjejen fått åka så hennes leende bara hade begränsats av öronen vid det här laget.:yoparty

Bland de som kör mycket bana och tävlar verkar de flesta tycka att det suger att skjutsa, själv tycker jag det är kul att ha med tjejer där bak, speciellt om de är följsamma och själva tycker om när det svänger och går på bakhjulet. Mitt krav är dock att de får på sig mitt skjuts-skinnställ som bara passar tjejer med måtten 165 cm lång, 55 kg, C-kupa, solbränd och vältränad :tungan

Bifogat

• halsband_DSC_3375 (Large)(1).jpg
    halsband_DSC_3375 (Large)(1).jpg
    50.3 KB · Visningar: 119
Last edited:
SCHHHHHHHH, vad håller du på med. Är du tokig karl, du kan ju inte underminera mig på det där sättet.

Schtryk ska´ru ha. :wiggle

Ohh ohh, säger han som inte kan hålla sig på hjulen. :D
Millar är ju sådär livsfarlig, hittar dom en femma på backen så tvär dyker dom. Då är det inte bra o sitta bakpå. :yoparty

Gah...men jag vill ju vissa de andra tuffa pojkarna att man inte behöver ha stuntbar där :arsele utan det går lika bra med att slipa ner båda ljuddämparna + rumpan lite istället så vet man att man har rätt höjd :yoparty

Nu kan ju ingen klaga på att jag inte har tillräckligt med höjd ivarjefall :tummenupp

De flesta hojåkarna på det här forumet kan inte förstå hur fort du å jag kan köra med skjuss :D

Har du nån gathoj att skjutsa med nu då?

Jag kommer att köra med min gat R1a på Sviesta på söndag, tänkte passa på att skjussa deltagare då så de får se hur det går att köra, ska bli kul :)

Så måste jag säga att jag är besviken på göteborgarna, hade den här tråden kommit upp i Uppsala eller Stockholm så hade tjejen fått åka så hennes leende bara hade begränsats av öronen vid det här laget.:yoparty

Bland de som kör mycket bana och tävlar verkar de flesta tycka att det suger att skjutsa, själv tycker jag det är kul att ha med tjejer där bak, speciellt om de är följsamma och själva tycker om när det svänger och går på bakhjulet. Mitt krav är dock att de får på sig mitt skjuts-skinnställ som bara passar tjejer med måtten 165 cm lång, 55 kg, C-kupa, solbränd och vältränad :tungan

AAAHAHAHA! tror fan jag dör!

Skulle bli väldigt förvånad över om "pinuppa" faktiskt är en kvinna, tycker mer att detta verkar som ett spratt i bra kvalisort.

Alternativ två är ju att pinuppa är brännskadad i fejan eftersom hon inte visar ansiktet och endast vill träffas med hjälm på.

Alternativ tre är ju att jag skriver detta eftersom att jag är avundsjuk på att jag inte bor i GBG och har möjligheten att skjutsa runt på vacker straffvikt.

HEJ HOPP! Avundsjuk snopp...

AAAHAHAHA! tror fan jag dör!

Skulle bli väldigt förvånad över om "pinuppa" faktiskt är en kvinna, tycker mer att detta verkar som ett spratt i bra kvalisort.

Alternativ två är ju att pinuppa är brännskadad i fejan eftersom hon inte visar ansiktet och endast vill träffas med hjälm på.

Alternativ tre är ju att jag skriver detta eftersom att jag är avundsjuk på att jag inte bor i GBG och har möjligheten att skjutsa runt på vacker straffvikt.

HEJ HOPP! Avundsjuk snopp...

Min gissning är att hon har ett batteri ungar som är så hemska så hon har jättesvårt att få killar att stanna alt. ytterligare en brud med minus i självförtroende som hävdar sig på SH genom att bjuda på lite muttaprutta för att må lite bättre själv.

Men fortsätt för all del. :yoparty

Min gissning är att hon har ett batteri ungar som är så hemska så hon har jättesvårt att få killar att stanna alt. ytterligare en brud med minus i självförtroende som hävdar sig på SH genom att bjuda på lite muttaprutta för att må lite bättre själv.

Men fortsätt för all del. :yoparty

Kul tråd, tänk va en liten bild kan öka testosteron halten här SH,
Lägg upp fler bilder så kan denna tråd bli ännu bättre:D :D

(VI VILL SE)

Schysst tråd!

Har sporthoj.com fått vårkänslor!

Kul initiativ med tråden, det är väl inte något fel att träffa andra människor med samma intresse. Har själv svårt att tänka mig att ha en partner som inte delar mina intressen och sen är det ju faktiskt så att i mina ögon är sporthojs killar något speciellt, så än om det bara ska åkas,******* eller vara seriös med! Tror inte jag är den enda tjejen som tycker det...

Funderar på att starta en tråd om olika sittställningar mellan förare/passagerare och tror att den kan lätt bli intressant att sälja den tråden till ett erotiskt bokförlag sen.

Kul initiativ med tråden, det är väl inte något fel att träffa andra människor med samma intresse. Har själv svårt att tänka mig att ha en partner som inte delar mina intressen och sen är det ju faktiskt så att i mina ögon är sporthojs killar något speciellt, så än om det bara ska åkas,******* eller vara seriös med! Tror inte jag är den enda tjejen som tycker det...

Funderar på att starta en tråd om olika sittställningar mellan förare/passagerare och tror att den kan lätt bli intressant att sälja den tråden till ett erotiskt bokförlag sen.

Jag tar ett ex :) frugan åker inte med... feg eller klok vem vet men antar att detta är aktiviteter man inte gör i farten eller...? man kan väll stå still iallafall

Been there done that:D

Don´t kill the messenger

Jag skrev inte att det skulle vara sådana ställningar, men det är klart om det är en sådan bok som vi ska ge ut och den säljer, så är det kanske det vi ska satsa på. Det lät ju rätt intressant faktiskt och vilken dröm för alla sporthojare att kombinera sex med hoj.

Kanske ska börja med att lägga upp en avdelning här på sporthoj.com som är 18-års gräns på.

Kanske ska börja med att lägga upp en avdelning här på sporthoj.com som är 18-års gräns på.

Gärna för min del, tror dock att många inbitna meknissar tycker det vore en ren skam mot sporthoj.com som är tänkt att locka människor med hojintresse och inte något annat.

Dessutom tror jag att hela OT forumet skulle dö ut om det skapades en sån avdelning. Killar är för tragiska för att kunna hantera det helt enkelt :).

EDIT: För fan Kreuger, starkt jobbat! Inte alla som ger ut sitt mobilnummer i sin press! :tummenupp

Last edited:
Gärna för min del, tror dock att många inbitna meknissar tycker det vore en ren skam mot sporthoj.com som är tänkt att locka människor med hojintresse och inte något annat.

Dessutom tror jag att hela OT forumet skulle dö ut om det skapades en sån avdelning. Killar är för tragiska för att kunna hantera det helt enkelt :).

EDIT: För fan Kreuger, starkt jobbat! Inte alla som ger ut sitt mobilnummer i sin press! :tummenupp

Jag håller med dig, inte därför jag är här. För mig är det "grädde på mosen". Vill vi ha en sådan diskussion så kan vi ju alltid starta ett nytt forum som bara är till för allt annat kring sporthojs åkning.

Roligt att du erkänner för er allihopa att ni killar skulle vara tragiska, har aldrig varit med om att en grabb gör det.

Jag tyckte det var trevligt! Du får blunda :näsblod

Mohaha Syster min! :lol

Last edited:
Ja för tusan! Bara att säga till när du vill åka. När som helst. :)

profilepic10891_3.gif

HAHA Petter! :tummenupp

Jag och Augustsson körde damer bakpå på Anderstorp i höstas och det är skitkul! Sen tog jag Oscar bakpå o laddade lite. Några som fick skämmas när man åkte om på yttern med skuts ;)

Men du pinuppa, här har du killen! Du vet att du vill:

Bifogat

• kungen.JPG
    kungen.JPG
    57.6 KB · Visningar: 111
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...