Tjenixen alla glada nu e jag jävligt trött på den här j.... Körtelfebern som jag haft nu i 2 veckor ingen som har några sjysta tips på vad man kan göra för att lindra halsont??
vad jag provat
x antal halstabetter
te me honing e
alvedon
men det e F.. inget som funkar
//Jocke
vad jag provat
x antal halstabetter
te me honing e
alvedon
men det e F.. inget som funkar
//Jocke


. Man ska nog inte göra det mer än en gång heller, inte för att jag behövt då det onda gått över till nästa dag. Det är ju frätande grejer det där...
Finns på Apoteket!!