Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för all input, hörrni. CRF är mycket riktigt en felskrivning; menade CBF.
För att den väger 400 kg?
Buy quality, cry once
Ja, Sprint är trevlig. De gamla 955Kan bara hålla med att sprinten är mycket pang för pengen.
Hade min -01 inte blivit inlöst efter ett snöpligt fall från lastrampen 2013 så hade jag nog haft den kvar än.
Längsta dagsetappen/sträckkörning var södra Stockholm till norra Öland. Blygsamt för andra kanske, men inte för mig där och då. Hade ingen träsmak och kände mig pigg som en mört när jag kom fram.
Vad spelar vikten för roll? Kvalité har den så det räcker. Och backväxel!
Samma snittålder på Gold Wing förare som övriga gubbsänken i tråden, fast smartare.
Absolut, Gold Wing är en toppenhoj!
Men om du läste förstainlägget så är TS ute efter en mer allroundhoj som funkar på mindre grusvägar, har lite mer upprätt körställning och lite bättre väderskydd än den nakenhoj han kör just nu.
Givet önskad prisklass är det fullgoda tips ovan.
Buy quality, cry once
Absolut, Gold Wing är en toppenhoj!
Men om du läste förstainlägget så är TS ute efter en mer allroundhoj som funkar på mindre grusvägar, har lite mer upprätt körställning och lite bättre väderskydd än den nakenhoj han kör just nu.
Givet önskad prisklass är det fullgoda tips ovan.
Buy quality, cry once
Har en bekant som har en hyffsat högmilad GSX1400 som han är för lat för att sälja. Kanske kan vara något. Prislapp runt halva din budget skulle jag gissa, men mycket hoj för pengarna. I behov av nya skivor fram, annars i funktionellt skick. En liten ruta på den så har du något med vrid nog att köra på bakhjulet med ...med grabben bakpå och husvagn påkopplad. Dock knappast optimalt vindskydd för kräsen touring.
Nu hittar du ju bara på saker? Inte ett ord om grusvägar? Han vill åka långt, är trendokänslig och vill dega en brutto månadslön. Det är ju en 1500 GW från början av nittiotalet.
Jag åkte på en sån i hellregn från stan till Köpenhamn som artonåring, blev knappt fuktig. Gick att röka en cigg i hundrafemtio plus att varenda gubbe på campingarna ville snicksnacka
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |