Tips på sporthoj med billig försäkring?

RoadRage

Son of Satan.
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
Kawazaki Er-6N.ABS -07
Oki, efter allt försäkringsklydd har jag kommigt fram till att det nog hade varigt billigast att behållt min gammla Gixxer, alt, köpa glidarhoj........:va

Men jag skull vilja ha tips, på nice hojar runt 40.000:- som inte kostar en jävla massa i fjantiga försäkringspengar :D

Bor mitt inne i GhettoMalmö, och bågen står utomhus....... så, ge mig tips, vill ju helst ha en ny sporthoj! :tungan

Det är väl bara Trygg Hansa som tillåter att hojen står utomhus på hemadressen.
fast jag kan ha fel!

honda hornet 900 med hondas märkesförsäkring? kanske inte supersport direkt men rätt bra me klös... och snygg =)

Det är väl bara Trygg Hansa som tillåter att hojen står utomhus på hemadressen.
fast jag kan ha fel!

Jag hade SalusAnsvar på Gixxern!

honda hornet 900 med hondas märkesförsäkring? kanske inte supersport direkt men rätt bra me klös... och snygg =)

Nja......... sån körde jag på trafikskolan, i.o.f.s. en 600 tror jag men....... nja:rolleyes:

Last edited:
Finns inte! :D

(antingen är de asfula eller så är det inget klös i dom)

får man inte ha hojen på gatan???det har aldrig någon sagt till mig (folksam)

Jag betalar 1900Hel/Hel...:) Ifs står den på fassan som är 43 basst och hojen försäkras som 25kw pga att den är importerad med 25kw... Men skit samma, billigt är de iallafall:)

Jag betalar 1900Hel/Hel...:) Ifs står den på fassan som är 43 basst och hojen försäkras som 25kw pga att den är importerad med 25kw... Men skit samma, billigt är de iallafall:)

Hittade en cbr som var 25kw oxå, men när jag snackade med försäkringbolaget så ska dom att dom gick på orginal effekten numera! :mad:

3060186 Hittade en cbr som var 25kw oxå, men när jag snackade med försäkringbolaget så ska dom att dom gick på orginal effekten numera! :mad:
Som sagt, den måste va importerad med 25kw, är den inte det så står inte 25kw som ursprungseffekt elr va man ska kalla det:P Min försäkras på 25kw iallafall hos alla försäkringsbolag...

Va?? är inte denna snygg, så säg?

Så säg?! Säger! :D Folk har olika smak här i världen!

Som sagt, den måste va importerad med 25kw, är den inte det så står inte 25kw som ursprungseffekt elr va man ska kalla det:P Min försäkras på 25kw iallafall hos alla försäkringsbolag...

Och jag ser att den e till salu, stämmer detta?! :D

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP