Tja!
Nån som har tips på en runda, lite mindre 70-väg, i närheten av sthlm på 5-10 mil nånting som inte är så trafikerat. Helst inte så mkt motorvägstransport dit. Om möjligt så slipper jag gärna köra genom hela stan också med alla rödljus. Bor längs valhallavägen ungefär vid kth.
Ska nämligen skjutsa en tjej en sväng, nu på tors, som tyckte det vore kul att få åka med
Nån som har tips på en runda, lite mindre 70-väg, i närheten av sthlm på 5-10 mil nånting som inte är så trafikerat. Helst inte så mkt motorvägstransport dit. Om möjligt så slipper jag gärna köra genom hela stan också med alla rödljus. Bor längs valhallavägen ungefär vid kth.
Ska nämligen skjutsa en tjej en sväng, nu på tors, som tyckte det vore kul att få åka med

. Hade iofs räknat med att det skulle bli väldigt lugnt eftersom att hon inte har några vettiga kläder för ändamålet heller.
hehe
Du kan börja med denna om du ska mot Lidingö så slipper du spikraka Valhallavägen/Lidingövägen
Ska själv ut med ett fruntimmer någon gång i närtiden, hjälm har hon men sen var det väl lite sämre med det hela då det var längesen hon körde själv. Hon får låna mitt allväderställ som hon provat och det satt dugligt, glömde dock ta med mig skyddsvästen så den ska vi prova ut sen. Borde gå bra bara *hrm* ovandelarna får plats, vet inte hurvida det brukar vara mkt utformat för tvillingarna på ladies wear..¿
Förövrigt i och med att skjutsa tar bort en hel del fördelar med hojen så om man vill undvika att ha med sig någon så borde man köra som en galning första gången passageraren åker med, om den frågar varför så säger man att det är så här att köra motorcykel så får man ha den i fred framöver