Homo
Ny medlem
lady skrev:2427287Men shit,varför så bråttom?![]()
han vill ha muff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
lady skrev:2427287Men shit,varför så bråttom?![]()
Nicke skrev:2422757Tjena,
Nybliven singel sen en vecka = desperat. Vill ha tips på coola ställen i stan, inte...
/Nicke

Nicke skrev:2430033
Nox såg ju riktigt grymt ut - måste testas. Bara det inte är för mycket småbrats runt 20... 35 själv.

RRbjorn skrev:2431274Passar perfekt för din ålder. Det ligger på 25-35 typ - många fräscha tjejer!![]()
Nicke skrev:2431388Perfekt!!! Hmm... jag känner igen den lacken på din avatar. Brukar den hojen stå på O-pip-X Frihamnen och på K-holmen nära Rålis eller är det bara en slump att de är så lika?
RRbjorn skrev:2431516Japp det är den... Jobbar där när jag inte pluggar. Bor (hos exet) ovanför hojen. Stockholm är bra litet!
Tips: Parkera inte där jag parkerar - har försökt sno hojen där två gånger senaste månaden. Klippte klass 3 lås ena gången.
Nicke skrev:2431547Haha, fan vad liten världen kan vara. Bor i samma hus. Jag har garage en bit bort men det var som fan att de till och med försöker på ett sånt synligt ställe. Helt sjukt!!! Jag ska sätta mig med hagelbössan laddad med grovsalt och vakta nån nattJag kommer och hejjar nästa gång jag ser dig!
dem bara!RRbjorn skrev:2431569He, he - cool!
Bor på 15 (7tr)
Det är bradem bara!

RRbjorn skrev:2431664Du har en (har haft om inte annat) prostituerad tjej i din uppgång. Kommer inte ihåg namnet - men har kollat hennes hemsida. Blond typ 175cm x 50kg x C. Har varit snack i styrelsen om att det varit mycket spring ut o in i en lägenhet.![]()
Kan ju vara något om du blivit singel nyligen![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |