Tips på klubb/coolare ställen i Sthlm

Ahahahahaaaa - svaret på varför så bråttom var dead on fast jag vet att jag är rätt labil just nu.

Nox såg ju riktigt grymt ut - måste testas. Bara det inte är för mycket småbrats runt 20... 35 själv.

Fredag blev Mellow för mat (sådär...), Allmänna Galleriet (sådär, lite folk och innergården stängd pga bråk med grannar), Lokal (skoj!), Cubanito för en cigarr och sen - vågar knappt skriva det. Börjar på P och slutar på atricia... :) Var iofs skitskoj, polaren tjatade upp två riktigt snygga och trevliga tjejer som var hit för Älvsjömässan. Mycket klämmande och dansande men en var gift och den andra förlovad med barn - vafan tjejer, får man hålla på så? I och med att jag blev dumpad (ingen otrohet eller så) så tänkte jag, "fasen om man själv satt hemma i Malmö och tjejen tokflörtar i Sthlm utan att man vet nåt". Nåja, jävligt kul så jag kom hem 06:30 och gick och la mig utan persienner pga förnstermålning = skitlätt att sova... Sen date igår kväll. Körde Mamas and Tapas och satt och pratade helnyktert (hon körde bil) i 4½ timme. Kul men vi är nog ingen "match". Hejdå dagboken! :D

Last edited:
Nicke skrev:
2430033
Nox såg ju riktigt grymt ut - måste testas. Bara det inte är för mycket småbrats runt 20... 35 själv.

Passar perfekt för din ålder. Det ligger på 25-35 typ - många fräscha tjejer!:tuttar

Perfekt!!! Hmm... jag känner igen den lacken på din avatar. Brukar den hojen stå på O-pip-X Frihamnen och på K-holmen nära Rålis eller är det bara en slump att de är så lika?

RRbjorn skrev:
2431274 Passar perfekt för din ålder. Det ligger på 25-35 typ - många fräscha tjejer!:tuttar

Nicke skrev:
2431388 Perfekt!!! Hmm... jag känner igen den lacken på din avatar. Brukar den hojen stå på O-pip-X Frihamnen och på K-holmen nära Rålis eller är det bara en slump att de är så lika?

Japp det är den... Jobbar där när jag inte pluggar. Bor (hos exet) ovanför hojen. Stockholm är bra litet!

Tips: Parkera inte där jag parkerar - har försökt sno hojen där två gånger senaste månaden:mad: . Klippte klass 3 lås ena gången.

Haha, fan vad liten världen kan vara. Bor i samma hus. Jag har garage en bit bort men det var som fan att de till och med försöker på ett sånt synligt ställe. Helt sjukt!!! Jag ska sätta mig med hagelbössan laddad med grovsalt och vakta nån natt :) Jag kommer och hejjar nästa gång jag ser dig!

RRbjorn skrev:
2431516 Japp det är den... Jobbar där när jag inte pluggar. Bor (hos exet) ovanför hojen. Stockholm är bra litet!

Tips: Parkera inte där jag parkerar - har försökt sno hojen där två gånger senaste månaden:mad: . Klippte klass 3 lås ena gången.

Nicke skrev:
2431547 Haha, fan vad liten världen kan vara. Bor i samma hus. Jag har garage en bit bort men det var som fan att de till och med försöker på ett sånt synligt ställe. Helt sjukt!!! Jag ska sätta mig med hagelbössan laddad med grovsalt och vakta nån natt :) Jag kommer och hejjar nästa gång jag ser dig!

He, he - cool!

Bor på 15 (7tr)

Det är bra :kulspruta dem bara!

Ehhh... nu börjar det bli spooky. Jag bor på 13 (7tr) så det är kanske tom balkongen bredvid... Har ni hört Audioslave och Black Label Society genom väggen idag så var det jag som målade fönsterkarmar och rockade järnet :D Jag tar de jävlarna från balkongen! Ska fixa rep också så man kan repellera sig ner längs fasaden.

RRbjorn skrev:
2431569 He, he - cool!

Bor på 15 (7tr)

Det är bra :kulspruta dem bara!

Du har en (har haft om inte annat) prostituerad tjej i din uppgång. Kommer inte ihåg namnet - men har kollat hennes hemsida. Blond typ 175cm x 50kg x C. Har varit snack i styrelsen om att det varit mycket spring ut o in i en lägenhet.:tuttar

Kan ju vara något om du blivit singel nyligen:pannkyss

Haha, SÅ desperat är jag inte. Jag tror inte vi har nåt nu för jag sitter själv i styrelsen sen tre möten tillbaka. Däremot har vi nån som stör grannarna på 8:e våningen. En gammal tant/fyllo som tydligen festar lite då och då. En av ca fyra hyresrätter som finns kvar. Tråkigt för dem som betalar rejält för en bostadsrätt. Vi håller lite koll men de är dåliga på att meddela - lika bra att säga till styrelsen varenda gång det är nåt så det finns noterat när osv.

RRbjorn skrev:
2431664 Du har en (har haft om inte annat) prostituerad tjej i din uppgång. Kommer inte ihåg namnet - men har kollat hennes hemsida. Blond typ 175cm x 50kg x C. Har varit snack i styrelsen om att det varit mycket spring ut o in i en lägenhet.:tuttar

Kan ju vara något om du blivit singel nyligen:pannkyss

Mer tips?

Ska testa Nox och F12 (Fredsgatan) nästa gång. Tyvärr ska jag operera bort halsmandlarna så jag missar 2-3 helger på raken... Har sån grym festabstinens så jag fattar det knappt själv :Rockbanan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg