Tips på jäkelskap

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07
En av mina kompisar har börjat jävlas med mig, har fått en massa mail från Pampers, där han har anmält mig.:gnissla Jag var visserligen ganska snabb på att anmäla han till näsflöjtorkestern.:D
Men nu har han lagt ut 2 annonser på nätet http://www.hittat.se/ad.jsp/974208114

Så nu undrar jag om ni har några bra tips så jag kan ge tillbaks:yoparty

pucko skrev:
2538023 En av mina kompisar har börjat jävlas med mig, har fått en massa mail från Pampers, där han har anmält mig.:gnissla Jag var visserligen ganska snabb på att anmäla han till näsflöjtorkestern.:D
Men nu har han lagt ut 2 annonser på nätet http://www.hittat.se/ad.jsp/974208114

Om du vill köra vidare på annonsgrejen så sätt ut en annons på blocket. T ex " Suzuki Gsxr 1000 -99 måste bort innan onsdag 18/10! 30.000 :-".
Eller någon annan superbillig, attraktiv vara just nu. Plasma, datorer, mobil etc. Glöm inte att skriva med att du har kvitto.

pucko skrev:
2538023 En av mina kompisar har börjat jävlas med mig, har fått en massa mail från Pampers, där han har anmält mig.:gnissla Jag var visserligen ganska snabb på att anmäla han till näsflöjtorkestern.:D

Ja du kan ju sätta ut en gaykontaktannons, hihi, eller beställa inkontinensskydd till han:D

Jonathan. skrev:
2538030 Om du vill köra vidare på annonsgrejen så sätt ut en annons på blocket. T ex " Suzuki Gsxr 1000 -99 måste bort innan onsdag 18/10! 30.000 :-".
Eller någon annan superbillig, attraktiv vara just nu. Plasma, datorer, mobil etc. Glöm inte att skriva med att du har kvitto.

Nej för i helvet. Lägga ut en annons på en billig häst som "ska bort". Phatta vad anåjing när 400 ridstinna 11-åringar ringer om en häst hela tiden. :lol

Nää, det bästa är att sätta ut en annons på en riktigt billig BMW. Då vet du vilka som ringer:tummenupp Helst en e36:a..
För några år sedan försökte en kompis få sålt sin e36 hur jävla länge som helst. Tog nog ett år eller mer. Till slut sålde han den till vrakpris.. Långt under vad alla andra låg på på blocket. Bara för att bli av med skiten.
Då när han fått sålt den la jag in en ny annons:hihi
Exakt samma info som hans fast till halva priset som han sålde den för. Den helgen hade det ringt jag vet inte hur många kompisar som ville komma och kolla på bilen.. Och surt hade han fått säga att den var såld varenda gång:D

En utav många pranks jag gjort:)

Surfar han på någon nätraggarsida så registrera dig där som en vacker flicka. Och flörta med honom. Bjud ut honom på dejt efter ett tag och ta bilder på en patetisk kille som hoppas på att få sig ett knull:tummenupp :D
Och kräv gärna att han ska ta på sig något fint.. Så han får kämpa lite för det.. Du knäpper några bilder, går fram till honom, låter honom slå lite på dig och sedan kör du hem honom.
Funkade prima på kompisen:D (var iofs 18år då och surfa på lunar:rolleyes: ).

Lycka till!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa