låter vettigt vilken modell har du? krångligt att beställa?. lång leveranstid behöver man något mer, funkar magneten/motagare som jag har nu (org)
Jag har ett Vaporkit som heter:
75-102 KTM - Husaberg Screw in Sensor cable with Rad Hose Temp Sensor
Samma dator i alla kit, typen av sensor och kablage etc skiljer lite.
Sedan har jag deras Vapor indicator dashboard,
där ingår varningslampor med ram samt ett alufäste som passade rakt av på min övregaffelkrona.
I standardkitet ingår ett fäste i plast som fästs runt styret ist.
Ser att priserna gått upp några pund hos Trailtech, brukar finnas på eBay för lite lägre priser.
Trailtech i UK, som jag länkade till, e skitsmutta å handla av. Bara å maila dem om vad du vill ha och hur du skall betala etc. Fick min på 4-5 dagar.
Hade grymt bra och trevlig support när jag skaffade mina grejer med
Orginalmagneten e bara att behålla i skivan.
Du han använda din orginalkabel men då får du skarva en ny kontakt, enklare att bara skruva ur den gamla och i den nya som följer med i kitet istället ... oki, det blir lite strappande av kabeln förstås.