Tips på hur jag bäst hanterar hojen avsutten.

Får du upp din hoj?
Om inte får du tips här http://team-oregon.org/resources/video/#vids

Hojen i den filmen är ju inte mer omkull än vad min är när den står på sidostödet... :hihi

Är det bara jag som upplevt att när man krashat på bana och har lite adrenalin i sig så drar man upp hojen med en hand på styret och det känns ungefär som att lyfta ett mjölkpaket. Men drattar den omkull i depån för att man klantat sig lite så väger den 7 ton och man måste ta i med benen för att plocka upp den igen...

Får du upp din hoj?

Ja.

Skulle aldrig falla mig in att köpa en hoj jag inte kan hantera. Är alldeles för klumpig och skulle aldrig hantera pinsamheten det skulle innebära att behöva be om hjälp.

Då kan man ju lika gärna åka omkring i reflex-väst. :crash

Och, min pappa är starkare än din. :arsele

Är det bara jag som upplevt att när man krashat på bana och har lite adrenalin i sig så drar man upp hojen med en hand på styret och det känns ungefär som att lyfta ett mjölkpaket. Men drattar den omkull i depån för att man klantat sig lite så väger den 7 ton och man måste ta i med benen för att plocka upp den igen...

Det där känner vi nog alla igen, samma sak om man druttar omkull på en isfläck på vintern, man studsar upp som en stålfjäder oavsett hur ont man har :D

Ja.

Skulle aldrig falla mig in att köpa en hoj jag inte kan hantera. Är alldeles för klumpig och skulle aldrig hantera pinsamheten det skulle innebära att behöva be om hjälp.

Då kan man ju lika gärna åka omkring i reflex-väst. :crash

Och, min pappa är starkare än din. :arsele

Japp din farsa är säkert starkare än min. ( vad det har med saken att göra).
Reflexväst har jag, tydligen visdomen oxså att den som kör på mig skall inte säga att den inte såg mig.
Men jag är dock fortfarande väldigt tveksam ifall du får upp den? (hojen alltså, fast annars kan ju farsan din hjälpa dig)

/B

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...