Mja ....
Enligt föregående talare så "gillar'rom" inte att bli stressade/tvingade....
En bra öppning kan vara just att erbjuda med: en långlunch ... eller lite käk efter jobbet innan man ska hem (obs ange inte var..),,,,
( Dvs här ger du henne 2 val ... som båda är lagom neutrala och om hon är intresserad så kommer hon att nappa)
Ni byter tel no för den kommande lunchen/middan ....
Dagen innan ert date, Ringer du henne (på dan, inte på kvällen ) och säger:
"Du skulle du ha nått emot att gå å simma en sväng innan så kan vi käka en sallad på badet ?? Du vat jag behöver röra på mig efter ett stilla sittande jobb ,så gör vi nått nyttigt innan vi äter och går hem... Eller vill du hellre att vi käkar lunch ??...."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
( Nu ger du henne 2 val Igen ... Innför denna vädjan till ,Hälsa, motion och att du inser vikten att hålla kroppen i trim + att badhus är publika och lite oskyldiga + står för renhet.
Du har ca 60% chans att Hon väljer detta,,,, oavsett vad hon väljer... Båda valen passar dig ...
OBS Kolla innan att du har ett badhus som är öppet vid 5 tiden (efter jobbet) och beställ 2 sallader med mineralvatten + 2 soltider till 1800 tiden ..)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ni träffas e jobbet vid badhuset, DU betalar Ni går in för att byta om för att sen simma säg 500 m innan ni käkar .... När ni simmat till straxt innan 1800 sager du : " jag tog mig friheten att beställa soltid til dig oxå...!"
(säg det F-timmer som vägrar....)
Badhuset är coolt pga att man blir för sig själv då och då när man byter om å duschar å solar...Vad tror du hon tänker på när hon ligger i solariet??? Tips
"Undrar vad det här är för en kille ....."
När solningen är klar ,är ni lagom uttröttade varma,känner er frächa och lite hungriga = sallad ... med M-vatten ..Och ni har saker att snacka om ....Nu är klockan ca 1900 och nu kan var och en gå hem till sitt!
Om man Vill .......Eller (feeling) Ge henne 2 val!!! ........ Oavsett hur hon väljer passar det dig .... Ni är inga främlingar längre jag lovar....
Ps du har en god chans (>90 %) att ni gåt hem tillsammans efter detta ..Kanske inte samma dag bara..
Och kom ihåg ge henne flera val ... Som alla passar dig !