Tips på date?

korvgubbe skrev:
Tanken är bra men när han sedan sitter och skruvar på sig av leda eller blir avslöjad med att inte fatta ett dyft får bara ett så pretantiöst filmval motsatt effekt! :hihi
Visst ja, alla är inte lika supersmarta och känslosamma som mig så de flesta män kanske inte förstår storheten i lost in translation :) Isåfall så glöm vad jag sa

honkiie skrev:
..supersmarta och känslosamma som mig ...

Äh.. det har ju inte med att du är smart eller känslosamm som gör att du gillar softa, flumiga filmer.. det har helt andra orsaker!

grannysweed.jpg

honkiie skrev:
rohypnol och sprit är en vinnande kombination, sen behöver du bara fråga snällt några gånger :tummenupp

P.s det var ett skämt

Problemet är bara att Rohypnol färgar vätska blå nuförtiden, just pga sådana som Honkie. Lösningen är att bjuda henne på en blå drink, ex Q-martini.

P.s det är inte ett skämt

SSDD skrev:
:confused:
Visst Som hemma i Norrland ...Man springer bara fram till flickan å river ut "SlemHelge" å utbrister:" Titta så fin han E! ...Vill du smaka ?"
:rolleyes:
Eller som "Reverend Black Biturbo säger :"Kom Flicka Å få dina synders förlåtelse ,Bikta dig i min Köttmikrofon!"
:hihi

Just precis! Lite mer; -Sätt dig på den här å rotera!

Alicia skrev:
Tror att det bästa en kille kan göra är att låta tjejen följa med på en tur på hojen...

Andra gången jag träffade Swedie var när han hade körning på Anderstorp, jag blev :kär direkt när jag såg honom köra.... my god vilken vacker syn :drool ...

Du har helt rätt, dessutom hade hon ju egen hoj, ÄNNU bättre ju: ):):)
det är långt ifrån alla tjejer som har intresse för bankörning, mata honom med mera öl o bullar och du fyller alla kriterier

En liten rolig grej i sammanhanget är att vi förlovade oss på samma plats(götaplatsen i GBG) som vi träffades första gången, en helt vanlig kvällskörning via SH.

Tack för alla tips!
Tyvärr känner jag mej ovanligt initiativlös just nu så jag väntar nog nån vecka innan jag bjuder ut henne. Hursomhelst så skriver jag här ifall det blir ja eller nej och om ja hur det gick!

zoddri skrev:
Jajjamensan :rolleyes:
zoddri skrev:
Nya Konditoriet mitt emot Viktoriagallerian är rätt så mysigt, Bibliotekscaféet är inte heller så taskigt men dock lite sterilare och många studenter på eftermiddagarna. Ligger ju mitt i centrum båda två så det är väl relativt enkelt att träffas vid vasaplan eller nåt.

Det är de enda jag kommer på just nu..
Ok ska reka kondiset vid första bästa tillfälle.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon