Hej.
Jag lyfter en hel del, ca 4-5 gånger i veckan. Tränat i ca 3år, sista året hållt seriöst med mat och liknande. har gått upp från ca ~62kg till nu runt 85kg, 184cm.
Inga problem med träningen eller matintaget under dagarna. Men det är när det kommer till frukosten på morgonen som det strular.
1. Jag är grymt morgontrött
2. Pga 1 så kan jag ej få i mig mycket frukost, mår illa och det tar "stopp".
Nu äter jag ca 2dl havregryn och mjölk/filmjölk på morgonen, kanske nån knäckemacka med.
ideér, tips på lätta GODA frukostar som ej tar lång tid att göra, med mycket protte i??
Häls alex
Jag lyfter en hel del, ca 4-5 gånger i veckan. Tränat i ca 3år, sista året hållt seriöst med mat och liknande. har gått upp från ca ~62kg till nu runt 85kg, 184cm.
Inga problem med träningen eller matintaget under dagarna. Men det är när det kommer till frukosten på morgonen som det strular.
1. Jag är grymt morgontrött
2. Pga 1 så kan jag ej få i mig mycket frukost, mår illa och det tar "stopp".
Nu äter jag ca 2dl havregryn och mjölk/filmjölk på morgonen, kanske nån knäckemacka med.
ideér, tips på lätta GODA frukostar som ej tar lång tid att göra, med mycket protte i??
Häls alex

Låter riktigt vidrigt
Nä, det där är en motardåkarfrukost - gärna mixat med en påse mjuka ostbågar och en Red Bull. Nu var det ju byggarfrukost det var fråga om
(varför kom jag att tänka på hantverkare med unikabox och termos, när jag läste byggarfrukost ?
)...