Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tassen skrev:verktyg är som tjejer,,,,,,man får den kvaliteten man betalar för![]()
![]()
tobbeviking skrev:Hm, bitssatser är rätt bra att lägga ett par kronor på.
Vet att en kompis som är bilmeck är helfrälst i ngn av biltemas satser pga pris/prestanda, har dock inte en aning om vilken det är.
Men jag skulle tro att du kan köpa en vettig sats på Claes ohlson eller biltema, Jula har jag inte en aning om, men visst dom har säkert ngt vettigt dom med.
Polygrip, känns lite svårt att rekomendera ngt eftersom jag är så bortskämd med "yrkesverktyg" från jobbet.
Vet inte riktigt vad dom kostar men Knipex tänger är suveräna.
Annars är det väl bara att klämma, känna och kolla så att käftarna är vassa.
Man hittar säkert ngn bra ngnstans.
Men Järnia har knipex sortiment det vet jag, undrar om inte dom har lite mer hobbybetonade verktyg med![]()
Men köp för böveln inte svindyra märkesverktyg om du själv tycker det duger och funkar med Öb prylar.
Jag har med åren lärt mig att det lönar sig att lägga en extra slant på vissa prylar när man skruvar mkt, medans man mkt väl kan klara sig hur bra som helst med Öb verktyg till en del moment.
Ut och kolla, klämm känn och jämför pris per kvalite så lär du hitta ngt som passar dina behov.
//Tobbe
cRoC skrev:Verktyg för att kunna byta stift (Kanske behövs nån mejsel för att ta bort en kåpa tex?), och ett extrastift. Det räcker!
Hojen ser skitkul ut klädd i ett gäng självlysande ballonger....cRoC skrev:Ett tiopack kondomer är väl bra att ha![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |