Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:är inte hålet väldigt litet??? jaja det ska ju lackas för det.. men billigt är det väl aldrig.. lacka själv.. det blir ju inte fulare än vad det är nu ialf![]()

TERMINATOR skrev:finns en lackerare i kristinehamn som gör massor med försäkringsjobb åt olika mc butiker, annars kan du pm:a rejvis här på forumet
prata med MR bil och kaross. han är billig och duktig nog.Kjelle skrev:Tänkte jag skulle försöka fixa min vänstra ratbike-kåpa i vinter. Tänkte göra förjobbet själv, med lagning av hål och slipning. Någon som har tips på bra (och gärna billiga) lackerare här i länet?
Ja, vart fan gjorde jag av hans nr.Supermoto skrev:Was ist das??
Firma som heter så??
Stefan skrev:Ja, vart fan gjorde jag av hans nr.
Kanske skulle lämna i toppkåpan så den är fin till våren.
David: Du kanske har lust att förmedla hans nummer, igen.
Skulle ju va trevligt.Kjelle skrev:Grupp-klubb-rabatt??
Han som lackade Dockans Kebabräserblom skrev:aha är det B&W killen![]()
ska vi sätta ihop en liten grupplackning då?Stefan skrev:Han som lackade Dockans Kebabräser
crashtestdummy skrev:ska vi sätta ihop en liten grupplackning då?
låt säga att vi lackar den första mars eller april 2006. då hinner jag få till skiten innan lack.
jag ska ha mattsvart och grönt.
fyll i vad ni ska ha för färger vore bra om vi kan samsas så mycket som möljigt annars kommer vi INTE få rabatt. haha
om han ska lacka tusen delar i 999 olika färger.![]()
kom igen nu killar... grönt är ju vackert. grönt är sköntKjelle skrev:Fast jag tycker nog att mattsvart och grönt skulle göra sig rätt dåligt på enbart ena vänsterkåpan. Jag satsar nog på blanksvart ändå. Kalla mig konservativ.
där har du en poäng, men jag är inte lika vågad som du...crashtestdummy skrev:kom igen nu killar... grönt är ju vackert. grönt är skönt![]()
crashtestdummy skrev:kom igen nu killar... grönt är ju vackert. grönt är skönt![]()
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |