Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maria1980 skrev:Letar efter en maskinellt pålitlig ...
Eas skrev:Många som skriver R1:a. Jag undrar hur mycket du vill lägga i försäkring?? Dom är ju inte direkt billiga!![]()
Mvh/Eas
Maria1980 skrev:Cbr:en ska säljas, vill ha lite mer krut... För att minimera risken att jag missat någon bra modell, så lägger jag ut en liten tråd..
Letar efter en maskinellt pålitlig och såklart snygg sporthoj i prisklassen 40-55.000 kr. 600-1000 kubik. Från 1997 och framåt. Vilka märken/modeller rekommenderar du? Inte motards eller streetfighter.
Zee skrev:@Maria: Vill du ha god rideability så är väl en Fireblade att rek. Kanske kan du få en 954 -00 om du har tur. Men jag skulle nog välja Gixxern alla gånger. R1/R6 är det ju lite moppefuckovarning på..![]()
![]()
Victor skrev:Man måste ha en väldigt stor skopa tur om man hittar en 954 från -00.
Jo, men du är ju lite äldre också. Tjejen är -80:a!mojjsan skrev:9800:- hel/hel ger jag iaf,
Eas skrev:Många som skriver R1:a. Jag undrar hur mycket du vill lägga i försäkring?? Dom är ju inte direkt billiga!![]()
Mvh/Eas
Eas skrev:Jo, men du är ju lite äldre också. Tjejen är -80:a!
Xyron skrev:Hur ligger de mest kända hojjarna till i sitthöjd egentligen?
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|