Tips på bra applikationer till Android-telefonen

Eller Swiftkey, bättre förutsägningar får du leta efter, och det kommer från en som hatar tangentbord som gissar ord.

Swype ska också vara populärt

Last edited:
Dålig ljudvolym

Urkass ljusvolym i min Hero.
Hör knappt vem jag talar med. Finns det nån fix?

Finns det nån app/spelare som kan spela filmer (AVI, MP4, etc) från mitt lokala nätverk?:va

Har lagt in Gingerbread på Nexusen nu, Cyanogen 7 RC1 för att vara exakt. Flyter mycket fint än så länge, men inga större skillnader förutom en väldigt smutt screen-of animation :banana

EDIT:
[YOUTUBE-ID]92cJ7DUN3CE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Går det att byta minneskort? Vill ju inte förlora allt jag har på det som är i..

Jo. tänkte mer om det går att få allt som är på det gamla att hamna på det nya? Kanske går att bara kopiera över allt i datorn t om?
Du kan ha applikationer som är installerade på SD-kortet också, flytta dem till telefonminnet innan du byter annars får du lov att installera om dem. Om du har musik mm som du vill ha kvar så är det bara att kopiera allt som om det är en hårddisk.

Du kan ha applikationer som är installerade på SD-kortet också, flytta dem till telefonminnet innan du byter annars får du lov att installera om dem. Om du har musik mm som du vill ha kvar så är det bara att kopiera allt som om det är en hårddisk.

Ja, alla appar som går att flytta är flyttade.. Tänkte om det gick att bara kopiera över alla filer till ett nytt minneskort?

Ja, alla appar som går att flytta är flyttade.. Tänkte om det gick att bara kopiera över alla filer till ett nytt minneskort?

Kopiera allt på minneskortet till en mapp på datorn, byt kort, kopiera tillbaka...

Så gjorde jag och allt fungerar.

Jag gjorde det på en Ubuntu dator, om det spelar någon roll...

Annars stoppar du tillbaka det gamla kortet tills någon som vet bättre kommer med förslag.

Lite OT i den här tråden men det verkar ju finnas dom dom insatta här så jag testar. Finns en app till android som heter "call confirmer" eller nåt liknande, har en lur med WP7 och skulle vilja ha tag i en app med samma funktion till den. Nån som vet om det finns? Håller på att vara hyfsat less på att ringa folk av misstag!

Precis så tänkte jag! Satt ett 2gig i telefon och tänkte inte på det innan jag börja använda den..

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Går alldeles utmärkt att kopiera hela minneskortet till datorn och sen
tillbaka till ett annat... Oavsett om du har apparna installerade där eller inte.. Telefonen ser ingen skillnad..

Har du rootat och kör en ext3 partion för att utöka det som telefonen tror är sitt eget minne blir det lite värre...

Kanon! Telefon är inte rootad så ska nog funka :tummenupp

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Går alldeles utmärkt att kopiera hela minneskortet till datorn och sen
tillbaka till ett annat... Oavsett om du har apparna installerade där eller inte.. Telefonen ser ingen skillnad..

Har du rootat och kör en ext3 partion för att utöka det som telefonen tror är sitt eget minne blir det lite värre...

Är du helt säker på att det funkar? Har provat det två gånger på min desire men ingen av gångerna har jag kunnat starta apparna efteråt :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman