Tips på bra applikationer till Android-telefonen

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Om någon har missat Angry Birds som släpptes i Fredags så är det hög tid att hämta det :tummenupp

chart

Betalapp?
Vad måste jag installera för att kunna följa din "länk" ?
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Blivande republiken Sverige
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Vad jag vet så är väl Cardiotrainer den enda som man kan koppla ett google health konto till. Mucho statistik! Den räknar steg också ifall man inte skulle ha någon mottagning på gps'en vilket jag inte har sett någon annan göra. Jag fortsätter med Cardio Trainer själv (för mina promenader... host)
Har inte testat Sportypal men den ser bra ut också.

Thanks, 10-4! :tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag hade en bra media/musikspelare för två veckor sedan, sen lämnade jag in skiten och fick en ny lur. Nu hittar jag inte (minns inte vad den hette) liraren igen.

Tips mottages på en enkel mediaspelare som mestadels ska nyttjas för Mp3. Testade någon tysk grej som var krånglig som fasen.

I övrigt kan det vara roligt att veta vilken app jag absolut inte kan klara mig utan?

//R.Ookie
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag hade en bra media/musikspelare för två veckor sedan, sen lämnade jag in skiten och fick en ny lur. Nu hittar jag inte (minns inte vad den hette) liraren igen.

Tips mottages på en enkel mediaspelare som mestadels ska nyttjas för Mp3. Testade någon tysk grej som var krånglig som fasen.

I övrigt kan det vara roligt att veta vilken app jag absolut inte kan klara mig utan?

//R.Ookie

Winamp är ju släppt på beta igår. :)
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Nu är jag fullständigt novis på Android, köpte min första Androidlur för ett par dgr sedan. Lat är jag också så jag har inte läst in mig på hur man hittar/laddar ner/installerar appar. Kan någon vänlig själ skriva ner en enkel manual? Jag skulle uppskatta några bra ställen att ladda ner från, både via dator o telefon. Behöver också lära mig hur jag laddar ner fr dator resp telefon o hur jag installerar.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Min bror som cyklar varje dag i ur o skur, jobbar som brandman och lever ett aktivt liv vill ha en billig android. Vilken är billigast? Finns det någon som är snäppet mer stryltålig? Bra batteritid är en bonus. Priset är dock viktigare då han hellre lägger pengar på cykeldäck och brandslang.

Tack på förhanden,
Mark
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Min bror som cyklar varje dag i ur o skur, jobbar som brandman och lever ett aktivt liv vill ha en billig android. Vilken är billigast? Finns det någon som är snäppet mer stryltålig? Bra batteritid är en bonus. Priset är dock viktigare då han hellre lägger pengar på cykeldäck och brandslang.

Tack på förhanden,
Mark

X8 är väl billigast vad jag vet.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu är jag fullständigt novis på Android, köpte min första Androidlur för ett par dgr sedan. Lat är jag också så jag har inte läst in mig på hur man hittar/laddar ner/installerar appar. Kan någon vänlig själ skriva ner en enkel manual? Jag skulle uppskatta några bra ställen att ladda ner från, både via dator o telefon. Behöver också lära mig hur jag laddar ner fr dator resp telefon o hur jag installerar.

Så för att du är lat skall nån annan ta av SIN tid för att förklara för dig?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
X8 är väl billigast vad jag vet.

Huaweien som Expert säljer/sålde är billigast!

Sen kommer det en ny Huawei snart som kommer att kosta ungefär som x8'n

Installera program gör du genom att trycka på ikonen som heter Market.
Där står det klart och tydligt vilka som kostar ett par spänn och vilka som är gratis, ta hem gratisversionen av "Barcodescanner" så kan du "fota" av dom här fyrkanterna folk envisas med att lägga upp, så kommer du till just den applikationen dom rekomenderar.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Huaweien som Expert säljer/sålde är billigast!

Sen kommer det en ny Huawei snart som kommer att kosta ungefär som x8'n

Har du någon känsla över hur användarvänlig Huawei är?

SE är väl inte bäst men rätt ok på det planet enligt mina erfarenheter.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top