Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det kan nog stämma fortfarande.Min erfarenhet av pickisar i o f s äldre är att det driver dåligt om flaket är tomt.
Min Mazda B2600 behövde lite last för att greppa bra bak.
Det var nog bara fram till -98 typ som det var riktiga diffspärrar på domHmm har kört L200 och haft Isuzu Trooper och de var som i stort sett alla andra japs 4x4, dvs inkopplingsbar framhjulsdrift och manuella frihjulsnav - senare årsmodeller automatiska nav. Men ingen diffspärr i bakaxeln utan en 25% broms.
Däremot är/var Isuzu skottsäker mekaniskt till skillnad från tex Nissan. GM-samarbetet var gynnsamt.
Det var nog bara fram till -98 typ som det var riktiga diffspärrar på dom
Gällande L200 så har de modeller som heter "Magnum" i alla fall spärr i bakaxeln. Kör för tillfället en L200 utan spärr i bakaxeln, men har ännu inte lyckats med att köra fast den, och använder väldigt sällan 4x4. Bra däck är hemligheten.Det var nog bara fram till -98 typ som det var riktiga diffspärrar på dom
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |