Tips om bra hoj för kort person!!

Äsch, du ska helt klart ha en Kawa. Du kan få köpa min för 48 k, uttagen förra året. Passar perfekt i stan som på landsväg. Snabb o ettrig liten sak är det också... Och givetvis blå... :)
Varför jag säljer är för att jag vill ha större... Vill inte alla tjejer ha det?? :banana

112 skrev:
Helt klart en Vmax!!
Det finns kit så att du kan sänka den. En tjej här i stan har en och är hon tuff eller!!!!! Störthäftigt.
Men det är klart, har du inte åldern inne för tung MC så kan du ju alltid roa dig med några av dom andra plastmopparna som det lämmnats förslag på. :)

vet du vad en vmax väger lr??? knappast en förstahoj för liten tjej...

plastraket såklart :o)

:) mmm ja jo kawa har jag inte nå emot.....48 är inte så falrigt de heller.

:lol jo alla tjejer vill ha större :lol i alla fall jag då.....

PM:a mej om infon på hojen är du snäll.

destiny_78an skrev:
Äsch, du ska helt klart ha en Kawa. Du kan få köpa min för 48 k, uttagen förra året. Passar perfekt i stan som på landsväg. Snabb o ettrig liten sak är det också... Och givetvis blå... :)
Varför jag säljer är för att jag vill ha större... Vill inte alla tjejer ha det?? :banana

:) har kollat in Vmax och dom är helt okej men ändå inte redigt min smak då.

nikke skrev:
vet du vad en vmax väger lr??? knappast en förstahoj för liten tjej...

plastraket såklart :o)

Synd att millen ska vara så hög :rolleyes: , Annars så skulle det vara ett av de givna förslagen.

:lol jag får helt enkelt kapa av benen och förlänga dom ;)

Lam-Kaka skrev:
Synd att millen ska vara så hög :rolleyes: , Annars så skulle det vara ett av de givna förslagen.

har bara läst 1sta inlägget men har bara en komentar!

köp en hornet 600 den perfekta hojen för dig!

okej du är den andra som säger Hornet....va ä de då??? jag måste erkänna jag har inte en susning...
:confused:
hornet oskar skrev:
har bara läst 1sta inlägget men har bara en komentar!

köp en hornet 600 den perfekta hojen för dig!

har du provat en liten aprilia? jag..... "råkar" ha en aprilia rs 250 till salu... den e ganska låg i gämförelse med vissa andra hojar.

nej jag har inte testat en sån ska jag säga mmmmm värt ett försök kanske.

chukabowa skrev:
har du provat en liten aprilia? jag..... "råkar" ha en aprilia rs 250 till salu... den e ganska låg i gämförelse med vissa andra hojar.

Alla har snackat så jävla mycket gott om Horneten men jag säger bara en sak
KOLLA försäkringen för den går i försäkringsklass 6!

Men visst är den kul att köra...jag é 168 och når ner...men försäkringen är dyr!

hua då det blir mye päningar de för en sån hoj mmmm fy att de ska vara så dyrt att försäkra en hoj, man måste ju ha en annars är man lite körd. :(

MBGIRL skrev:
Alla har snackat så jävla mycket gott om Horneten men jag säger bara en sak
KOLLA försäkringen för den går i försäkringsklass 6!

Men visst är den kul att köra...jag é 168 och når ner...men försäkringen är dyr!

Kakan skrev:
hua då det blir mye päningar de för en sån hoj mmmm fy att de ska vara så dyrt att försäkra en hoj, man måste ju ha en annars är man lite körd. :(

Mmm och därför é det lixom viktigt att kolla försäkringen innan på hojen och
faktiskt utgå ifrån försäkringen när man väljer hoj. Man kan tyvärr inte välja hoj
för man tycker den är snygg....så vida man inte är miljonär eller har jävlig tur att inte vurpa eller bli påkörd.
Men men...känns som det kvittar för trafikförsäkringarna är osså dyra på visa hojar.

:) jo jag har kollat lite på ett par hojar som jag är lite intresserad av.....och det suger :3freak

MBGIRL skrev:
Mmm och därför é det lixom viktigt att kolla försäkringen innan på hojen och
faktiskt utgå ifrån försäkringen när man väljer hoj. Man kan tyvärr inte välja hoj
för man tycker den är snygg....så vida man inte är miljonär eller har jävlig tur att inte vurpa eller bli påkörd.
Men men...känns som det kvittar för trafikförsäkringarna är osså dyra på visa hojar.

hej hej!

Jag är en tjej på 160cm moch jag kör en honda cbr 600 f....
jag når nästan ner... och den skulle vara perfekt för dig!

Jag ska sälja den.. ring om du är intresserad 0708-668813

Mvh Mikaela

Börja kolla försäkringar som sagt. Inte kul att ha köpt en hoj och få en fet försäkring slängd i ansiktet. Verkar nästan som att man får välja hoj efter vilka som är billigast.

Om du ska ha en riktigt billig en så satsa på en äldre hoj. Dom funkar bra att övningsköra med och man behöver inte gråta blod om man nu går i backen.
Jag betalar t ex 1400:- om året för min. Helförsäkrad och påställd året om.
Nämnde jag att den är till salu framöver? ;)

Jo då jag kollar de mmmmm tittade lite på en i dag då.
Blå å fin var den hihihi jaså så du har en till salu också mmm PM:a mej om infon så ska vi se...... :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing