Hej!
Jag har lite frågor till er med lite erfarenhet inom rr.
Jag funderar starkt på att ersätta min gathoj med en racebåge då jag efter några bandagar inte alls längre uppskattar gatåkningen på samma sätt (ser träd och grus överallt, är fan bara 20 känner mig skitgubbig
).
Dessutom känns det vettigare att lägga min hutlösa försäkringspremie på däck och bantid istället.
Jag hänger med i de snabba grupperna men är långt ifrån snabbast, ska jag fortsätta harva runt i grupper för gatåkare ett tag tills jag har farten uppe för licensgruppen, eller är det lika bra att ta steget direkt?
Vill inte vara ngt rundningsmärke, det är inte kul för varken mig eller de som tvingas köra om mig.
Vilka varvtider kör ni R600 och R1000-grabbar runt knutstorp och sturup, så jag kan jämföra lite?
Hur många varv är ett rookierace runt knudan?
Är sportproduction en bättre instegsklass än rookie?
Gick licenskursen i våras och hoppas att köra R600 alt. R1000 inom en inte alltför oöverskådlig framtid.
MVH/ Viktor
Jag har lite frågor till er med lite erfarenhet inom rr.
Jag funderar starkt på att ersätta min gathoj med en racebåge då jag efter några bandagar inte alls längre uppskattar gatåkningen på samma sätt (ser träd och grus överallt, är fan bara 20 känner mig skitgubbig

Dessutom känns det vettigare att lägga min hutlösa försäkringspremie på däck och bantid istället.
Jag hänger med i de snabba grupperna men är långt ifrån snabbast, ska jag fortsätta harva runt i grupper för gatåkare ett tag tills jag har farten uppe för licensgruppen, eller är det lika bra att ta steget direkt?
Vill inte vara ngt rundningsmärke, det är inte kul för varken mig eller de som tvingas köra om mig.
Vilka varvtider kör ni R600 och R1000-grabbar runt knutstorp och sturup, så jag kan jämföra lite?
Hur många varv är ett rookierace runt knudan?
Är sportproduction en bättre instegsklass än rookie?
Gick licenskursen i våras och hoppas att köra R600 alt. R1000 inom en inte alltför oöverskådlig framtid.
MVH/ Viktor