Erik_G
Guest
Okej, imagen är 96% av motorcykelåkandet. Vad är lämpligast för att inte se ut som en jävla retard när man åker. Ligga på tanken på en kåplös känns homo och ställ modell skinnoverall är uteslutet.
Jag har tjackat mattsvart hjälm, matt Alpinestars skinnjacka modell lite kortare och ett par textilbrallor.
Nu till körställningen. Åker ni lätt framåtlutade ungefär i mitten på sittdynan eller vad är det som gäller? Jag är en mc-n00b och vill inte se ut som en retard då jag åker.
Att inte vingla till när man saktar ned vid ett stoppljus eller liknande är redan en självklarhet. Men sen då?
Jag har tjackat mattsvart hjälm, matt Alpinestars skinnjacka modell lite kortare och ett par textilbrallor.
Nu till körställningen. Åker ni lätt framåtlutade ungefär i mitten på sittdynan eller vad är det som gäller? Jag är en mc-n00b och vill inte se ut som en retard då jag åker.
Att inte vingla till när man saktar ned vid ett stoppljus eller liknande är redan en självklarhet. Men sen då?


