Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur fungerar det med att hitta boende i sthlm? Är det jätte svårt att hitta en fräsh lya? Finns det sidor på nätet man kan söka på eller är det mesta privatägd? Är inte intresserad av köpes utan enbart hyres och det ska vara första hand så klart. Ge mig tips på sidor där man kan söka, förutom blocket.
Jag och min syrra är i lite flytta tankar. Hon ska plugga i sthlm och jag tänker jobba. För tillfället bor hon i spanien men kommer hem i maj, blir inget förräns till hösten i så fall men vill gärna kolla upp allt och hitta både boende och jobb innan dess. Vi funderar på att kanske dela en lya innan vi hittar eget. Nog lite lättare att hitta en lite större lägenhet än kanske två tvåor.
Alla tips är välkomna!
Ge mig lite områden man kan bo på som är "normala", inga fittja eller botkyrka-ställen tack! Känner inte till sthlm alls, behöver inte vara nåt mitt i city men gärna inte alltför långt ut heller.
Tack alla söta!
(Kan möjligtvis kanske bli göteborg annars
)
Jag och min syrra är i lite flytta tankar. Hon ska plugga i sthlm och jag tänker jobba. För tillfället bor hon i spanien men kommer hem i maj, blir inget förräns till hösten i så fall men vill gärna kolla upp allt och hitta både boende och jobb innan dess. Vi funderar på att kanske dela en lya innan vi hittar eget. Nog lite lättare att hitta en lite större lägenhet än kanske två tvåor.
Alla tips är välkomna!

Ge mig lite områden man kan bo på som är "normala", inga fittja eller botkyrka-ställen tack! Känner inte till sthlm alls, behöver inte vara nåt mitt i city men gärna inte alltför långt ut heller.
Tack alla söta!

(Kan möjligtvis kanske bli göteborg annars