250r
Bland a-förare, Tror jag det står mellan Fransson med lägst odds, Janne har visat sig halvvass på träningarna, med en sjukt snabb hoj, och nordgren ska väl alltid vara med där och slåss.
Outsider är dobrich, men ingen vet statusen på hans hoj om han fått ihop den sen anderstorp.
B-förarna. Tja, vi är fanken 8-9 stycken.. Placeringsmässigt, noll koll, jag vet bara att jag siktar på att åka 56'or, som är ganska högt siktat med tanke på att jag knappt fått köra nåt i år. Vad jag sett so far är att Nyteknik kör bra, men hans hoj går som en påse skridskor. Gubbstuff och Teddy har inte kommit underfund med racern riktigt ännu. Mattias E kommer nog hitta mer och mer fart och hans honda går rätt bra. Stellan kör alltid bra, och brukar vara den b-förare som kör jämnast och rätt fort. Sen har vi dansken nielsen som körde rätt ok på anderstorp.
Jag tar inte sikte på att åka ifrån alla nya, utan bara att få upp farten på mig själv och kunna minska avståndet till a-förarna..
Skruvar ihop hojen ikväll, och ska ner och förhoppningsvis få ett smärtfritt testpass på sviestad imorgon.
edit: De som är borta på EM är Mårtensson, Fredde och Lindfors(beroende på om han fixat sin aprilia).