Tippa Sviestad 29/8

Anders G skrev:
Vill bara lyckönska Anja som kommer åka på en grym Allround Racing Aprillia 125:a :tungan Kör så det ryker :tummenupp
MVH Anders Gull

:)

:katt

jag undrade just varför ingen hade tippat på att jag skulle vinna nåt. :va

anja skrev:
:)

:katt

jag undrade just varför ingen hade tippat på att jag skulle vinna nåt. :va

I 125 std tror jag att du har en pallplats. Enda betalda föraren av sju anmälda. Om man utgår från att du inte vurpar, tre andra kommer till start och en av de vurpar... Vips, en pallplats. Grattis på förhand.

soppatorsken skrev:
I 125 std tror jag att du har en pallplats. Enda betalda föraren av sju anmälda. Om man utgår från att du inte vurpar, tre andra kommer till start och en av de vurpar... Vips, en pallplats. Grattis på förhand.

åhwow! jag tror jag ska ringa farmor och fråga om hon vill komma och titta. bäst att passa på. det är nog inte ofta man har sån chans.

jag tippar att JAG kanske kommer kvala in. Gansk osäkert kort.

men va fan kör man på gatpuckar får man skylla sig själv!!!
Någonsom vet vart kvalgränsen typ kommer hammna??

Det är många som är jävligt duktiga som varit på tisdagsträningarna senaste tiden...

Eftersom jag inte fått tummen ur och ska fajtas om att undslippa sistaplatsen själv, så tänker jag vara chefsmekk åt åtminstone: #98, 89, 65, 29 och 14. #67 kan kanske få nån nyttig insajderinfo om han ska dela flådigt depåtält med 65:an.
Så mitt heta tips är att ingen av ovan nämnda kommer ha en chans att vinna... Capirossi-wanna-bee-Victor (#65) hoppas jag mest på att han inte ska slå sig så mycket när han vurpar.

oFFkeFF skrev:
Hmm, tja i 125-400..

Jag gissar på att jag själv, Gustav Anveland, NyTeknik och outsidern r1000-hip-hop-oscar kommer göra upp om pallplatserna. MissUllis är ju inte heller helt långsam på 125'an.
Fast jag vet inte om jag kan åka förrän på onsdag när jag betalt räkningarna..

Svårt att gissa med ett så blandat fält av hojar och förare. Groucho på sin 125 är säkert snabbare än de flesta 250 B-förare - i ett kval. Men i ett race med 250:or tror jag att en 125:a får det svårt. Speciellt på Sviestad där rakan är lång.

Oscar kanske inte behöver speciellt mycket övning för att köra en 250 tillräckligt snabbt för att vinna en B-tävling.

Gustav A. visade på Gelleråsen att han är snabb.

Min TZ är förhållandevis långsam vilket kan göra det svårt i en fight med några Hondor. Jag kommer vara nöjd oavsett slutplacering om jag kör jämnt under 0.59 och får köra i en grupp istället för ensam.

Om det blir regn kommer jag inte ens ner.

moto-gg skrev:
Miss Ullis vinner 125-400 utan problem :banana

Det skulle verkligen kännas besvärligt för många i startfältet. :hihi

Hon körde 1.14:0 på kvalet i Karlskoga. En sekund långsammare på racet.

Jag körde 1.13.1 på samma race. Gustav A. körde 1.14.1.

Svårt att veta vem som är snabb/långsam på Sviestad.

Blir nog ett kul race! :tummenupp

Tobbe går rakt fram i Torparn i jakten på varvrekordet. Dq kan nog bli giftig men kommer nog att sitta på muggen när starten går. Minst en LMS:are som kom från ingen stans på pallen. Jimmy bus kan ta hem det om även han lägger ner tankarna på varv rekordet.
Peter S slutar som 6
Micke 8 efter att han nya fjädrar vägrat fjädra.

Själv kommer jag...i mål... :yoparty

Nyteknik skrev:
Det skulle verkligen kännas besvärligt för många i startfältet. :hihi

Hon körde 1.14:0 på kvalet i Karlskoga. En sekund långsammare på racet.

Jag körde 1.13.1 på samma race. Gustav A. körde 1.14.1.

Svårt att veta vem som är snabb/långsam på Sviestad.

Blir nog ett kul race! :tummenupp

sån satans lång raka på sviestad så det blir tuft för ullis men samtidigt är hon en mycket bättre förare än övriga i fältet

men vore kul om ullis och grucho tog komandot och totalförnedrade resten :gnissla

moto-gg skrev:
men samtidigt är hon en mycket bättre förare än övriga i fältet

Det var väldans ett sånt dedikerat fan vi har att göra med ;) Men visst vore det skoj om hon vann!

jag vet då vart jag ska ta vägen... Jag sätta mej i torpet o dricka kaffe! :yoparty

eller så om vädret tillåter blir det ett bad i skön leca

Vad säjer ni om det då! :näsblod

En dubblerande isman?

Såg att Jocke (Iceman) skall köra både 600 och 1000. Nån som vet hur det gick för han i Irland, han var ju där och körde "real roadracing" som han kallade det.......

moto-gg skrev:
Miss Ullis vinner 125-400 utan problem :banana

När Pålle sitter i djupa funderingar över b-styckning och kolvspel med cylindern i högsta hugg, så kommer jag hälla sirap i vevhuset på Ullis moppe!!! :arsele

Robban & Jag önskar alla lycka till, :tummenupp Imorgon är det dags att sätta sig på flyget igen för ytterligare race på Valencia. (Hoppas vi får lika roligt som er) Glöm inte att kolla in Minimoto racet som går samtidigt på kartbanan ( Det första på 5 år som inte jag arrangerar :3freak )
Som sagt hoppas ni får roligt och bra race för lite avundsjuk blir man även om det är både bättre väder och FETARE race i Spanien. :yoparty
Hade gött alla glada..
Hälsn. A.G

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back