Tippa Sviestad 29/8

Anders G skrev:
Som sagt hoppas ni får roligt och bra race för lite avundsjuk blir man även om det är både bättre väder och FETARE race i Spanien. :yoparty
Hade gött alla glada..
Hälsn. A.G

Sen när är 15 grader (+), snålblåst och regn dåligt väder!? :mad:

Lycka till!!! :tummenupp

Anders G skrev:
Robban & Jag önskar alla lycka till, :tummenupp Imorgon är det dags att sätta sig på flyget igen för ytterligare race på Valencia. (Hoppas vi får lika roligt som er) Glöm inte att kolla in Minimoto racet som går samtidigt på kartbanan ( Det första på 5 år som inte jag arrangerar :3freak )
Som sagt hoppas ni får roligt och bra race för lite avundsjuk blir man även om det är både bättre väder och FETARE race i Spanien. :yoparty
Hade gött alla glada..
Hälsn. A.G

lycka till i spanien!

Anders G skrev:
Robban & Jag önskar alla lycka till, :tummenupp Imorgon är det dags att sätta sig på flyget igen för ytterligare race på Valencia. (Hoppas vi får lika roligt som er) Glöm inte att kolla in Minimoto racet som går samtidigt på kartbanan ( Det första på 5 år som inte jag arrangerar :3freak )
Hade gött alla glada..
Hälsn. A.G

Kör så det ryker!

/Jörgen Player Special

Miss Ullis skrev:
Åh nä du...
Nu får du passa dig för jag har paxat första platsen o närmast mig ska Oscar sen stå,
Så du får nöja dig me en tredje placering :tungan

jag håller på dig....

dax att du tvålar till pojkarna !

Bara Marcus #79 orkar hålla sig lugn vid varvningarna tror jag han fixar förstaplatsen i 1000 tätt följd av Swedie på andra o Björn som dopat sig o hojen med fulgrappa på tredje. Hagster mumlade nåt om låga 54'or förut, vet inte om han menade 1.54 eller 0.54 men med en sån ex-hoj blir jag besviken om han inte fixar topp fem.

I rocky600 blir det lågoddsaren Tobbe först, sen Iceman-Jocke som fått upp tempot rejält efter lite riktig RR och tredjeplatsen kniper DQ.

tackar för att ni tror så myckt om mig.... men tyvär så blir det ingenkörning för mig...har små problem med hojen som skulle fixas innan söndag men det hände en liten olycka på jobbet idag... blev fem stygn i handen.. suck.. får återkomma nästa sesong med många sponsorer som det ser ut nu... så då vågar man gasa lite mer... har ju råd att laga då!:) hoppas detgår bra för alla på racet..inte nå avis.

guzzo skrev:
tackar för att ni tror så myckt om mig.... men tyvär så blir det ingenkörning för mig...har små problem med hojen som skulle fixas innan söndag men det hände en liten olycka på jobbet idag... blev fem stygn i handen.. suck.. får återkomma nästa sesong med många sponsorer som det ser ut nu... så då vågar man gasa lite mer... har ju råd att laga då!:) hoppas detgår bra för alla på racet..inte nå avis.

Tråkigt att höra om din hand och hoj. Såg fram emot att mötas på söndag. Ses i vår istället!

:tummenupp

Nyteknik skrev:
Snack, snack, snack. Det var ett j-a bräkande här. Du kommer skita i byxan när jag tar dig på yttern i Crossböjen, peeeuuuug.

:yoparty

Det var droppen! Först tänkte jag bara varva dig, men nu ska jag fanimej räcka finger samtidigt!!! :fyllisar

stavgren skrev:
Bara Marcus #79 orkar hålla sig lugn vid varvningarna tror jag han fixar förstaplatsen i 1000 tätt följd av Swedie på andra o Björn som dopat sig o hojen med fulgrappa på tredje. Hagster mumlade nåt om låga 54'or förut, vet inte om han menade 1.54 eller 0.54 men med en sån ex-hoj blir jag besviken om han inte fixar topp fem.

Pallplats vete faan, men tack för förtroendet.. realistiskt är kanske topp 10

/B

Webspy skrev:

Där ligger han fanimej efter.

Angående b-racet så är ett b-rejs inget b-race utan riktiga c-förare. :fakta Jag åker dit för att se Babianarselet aka. Gullsnuppe, Mannen som vi helst vill se i blommiga kalsonger, Michela Silléns efterträdare och han som vi inte vill ska göra skäl för sitt nick (dvs. Hagster, eus, anja och soppatorsken).

Jag borde bli 7:a på Sveistad

Satt på jobbet och kom fram till att jag rent teoretiskt (eller hur F det stavas) ska vara 7 i mål.

Då har jag tagit resultaten från A-finalen. Kollat vilka som är anmälda nu, räknat med att ingen har blivit snabbare :tungan Jag räknar med att ha massor med flyt i körningen :yoparty och att Micke inte prejar mig i första vänstern :gnissla . Inga bultar som håller fast något viktigt ska släppa. Det får heller inte komma någon doldis och köra fort heller ingen som är i vägen. Minst 3 man krachar framför och en får soppatort :D .

Jag har helt enkelt för mycket dö tid på jobbet... :rofl

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back