Tippa Sviestad 29/8

Snarare mest för att han kommer att köra gammelKwacken Rosinante! Det ska bli spännande att se! :)

Kamikaze kid skrev:
R 600...

1. Penguin....
Övrigt okänt!

Mest för att han kommer åka en så jäkla fin Race truck till banan!

Nämligen min! :tummenupp

Tobbe har lättat sina fälgar så mycket att de smulas sönder när han ska kränga på nya däck. Jimmy Wyrén har svalt en av pappas cigarrer och sitter och spyr på muggen. DQ står i depån och visar hur lätt det är att plocka av och på hans kittluftburk. Resten har glömt att tanka och jag vinner. :yoparty :hihi

Vill bara lyckönska Anja som kommer åka på en grym Allround Racing Aprillia 125:a :tungan Kör så det ryker :tummenupp
MVH Anders Gull

Jag ska köra 8'or runt pingvinen å soppatorsken ska tuta varja gång han varvar mig ifall de inte hinner med att flagga.
Det kommer bli tuff racing helt klart

eus skrev:
Det kommer bli tuff racing helt klart

Helt klart. Sen är det faktiskt åtta som kommer att bli utkvalade. Så Eus, känns det inte lite motigt att lägga ner så mycket tid och ork på två halvtimmas träningspass?

soppatorsken skrev:
känns det inte lite motigt att lägga ner så mycket tid och ork på två halvtimmas träningspass?
Nä då, all träning är bra träning
Då kommer jag hem tidigare också om jag slipper köra racet
Själv då? Känns det inte onödigt att betala 500:- för att mula hojen?

eus skrev:
Nä då, all träning är bra träning
Då kommer jag hem tidigare också om jag slipper köra racet
Själv då? Känns det inte onödigt att betala 500:- för att mula hojen?

Sopatorsten snackar en massa goja som vanligt, ni bägge är värdiga arvtagare till Chrille & Mumlans verbala pungsparksdueller.

Ni kommer att äga i bottenstriden :yoparty

soppatorsken skrev:
Jo, det kommer vi väl göra eftersom du inte vågar visa dig som vanligt antar jag?
Jag är upptagen, jag har tvättstugan den 29/8, annars hade ni fått smisk, om ni inte kör 55:or i regn förståss.

Man hänger ju inte alls med i vem som är vem. Ibland används SH signatur och ibland IRL namn och ibland startnummer. Det borde startas en tråd för att översätta detta så man vet vem som sagt vad. Kan vara bra när resultaten är klara... :hihi

/funktionär den 29:e

Kolla Stickyn i detta forumet som heter nått i stil med "Roadracingförare på Sporthoj". Där kan du sitta och pussla ihop namn med nummer!

Ninjaboy skrev:
Man hänger ju inte alls med i vem som är vem. Ibland används SH signatur och ibland IRL namn och ibland startnummer. Det borde startas en tråd för att översätta detta så man vet vem som sagt vad. Kan vara bra när resultaten är klara... :hihi

/funktionär den 29:e
Fattar du väl att vi inte kan avslöja vilka vi är, då får man ju skämmas :rodnar

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back