Tippa Falkenberg 250R

trille skrev:
Man blir ju bara för less på Nytekniks negativa, naiva och oproffesionella uttalande om andra förare...

Håll dina tankar för dig själv, du är ju bara för patetisk!

Allt slår ju bara tillbaka mot dig, vet av egen erfarenhet i en annan idrott folk som har haft svårt att överhuvudtaget fått sponsorer p.g.a uttalanden.
Jag överdriver förstås för att det ska kännas meningsfullt att hålla till här. Att dunka varandra i ryggen och vara bussig har sin tid och plats. Jag kan sånt också. Det här är ett informellt diskussionforum på Internet; vad som yttras här är inte med nödvändighet sanningar och fullaste allvar. Räkna med att Oscar tar allt mitt BS med en stor nypa salt. oFFkeFF med för den delen.

Tror du verkligen att presumtiva sponsorer sitter och granskar enskilda dialoger på www.sporthoj.com - i så fall ligger jag pyrt till. Fan också.

Nyteknik skrev:
Tror du verkligen att presumtiva sponsorer sitter och granskar enskilda dialoger på www.sporthoj.com - i så fall ligger jag pyrt till. Fan också.
Med tanke på hur trevlig jag är och att jag faktiskt har tre sponsorer(förutom farsan då) så kanske det ligger lite i det. :D :blah

Nyteknik skrev:
Det verkar så. Sponsorer, säger du. Innebär det att jag kan få köpa dina kvaldäck?
Nej för det har jag inga men fjolårsdäcken jag ska byta nu kan du få för en billig peng, ex Fredde Watz så de är garanterat snabba. :rolleyes:

Nyteknik skrev:
Bah, försöker du verka trovärdig i "de snällas" hejarklack. Nice try...

:rolleyes:
Nej då, jag överdriver förstås för att det skall kännas meningsfullt att hålla till här. Hur så förresten, tar du åt dig :kocko :lol

Nyteknik skrev:
Jag tänker på däcken som du kränger av efter kvalet för att montera nya till racet.
Oscar har extrafälgar, han behöver inte kränga.

Nyteknik skrev:
Men jag skrev inte till Oscar utan till Goodstuff.
Att man har sponsorer innebär ju inte att man har kvaldäck. Erbjudandet om Freddes gamla kvaldäck står kvar, då blir ju du ytterligare en av minsa sponsorer. Griimt va? :pannkyss

Nyteknik skrev:

Jag tror det finns många sponsorer som läser här... jag är en av dom som lägger ut mycket pengar till olika förare, och hur bra du än skulle bli så skulle du aldrig åka mina prylar gratis.

trille skrev:
Jag tror det finns många sponsorer som läser här... jag är en av dom som lägger ut mycket pengar till olika förare, och hur bra du än skulle bli så skulle du aldrig åka mina prylar gratis.

Jaså? Här är många sponsorer? Ja då får vi väl sluta med pajkastningen härinne på detta superallvarliga forum där folk inte alls känner varandra i verkligheten... :rolleyes:

Släpp sargen.....

Chris Ash skrev:
Jaså? Här är många sponsorer? Ja då får vi väl sluta med pajkastningen härinne på detta superallvarliga forum där folk inte alls känner varandra i verkligheten... :rolleyes:

Släpp sargen.....

Pajkastning hör till... det är inte det jag pratar om... det är Nytekniks återkommande avund, hans problem är att inte alla tycker att han är bra och uppmuntrar honom.
Men han skulle garanterat få mer uppmuntran om han vore lite ödmjuk... men det är ju bara mitt tips så gör som ni vill.

Last edited:
trille skrev:
Pajkastning hör till... det är inte det jag pratar om... det är Nytekniks återkommande avund, hans problem är att inte alla tycker att han är bra och uppmuntrar honom.
Men han skulle garanterat få mer uppmuntran om han vore lite ödmjuk... men det är ju bara mitt tips så gör som ni vill.
Håll dig till ämnet och sluta spamma tråden med trams.

Alltså: ännu inga tider för racehelgen?! :confused:

Nyteknik skrev:
Bottenstrid? Nja, men sådant mannfall i toppen kommer det bli hårt om topp-tio-placeringarna.

Mitt tips:

1. Robert Dobrich
2. Sonni Harms
3. Anders Kihlander
4. Jan Corneliusson
5. Daniel Persson
6. Eva Hällström
7. Anonym norrman eller finne
8. Nyteknik
9. Axexxs
10. Kristian Lodnert
11. oFFkeFF
12. Brazze
13. Christian Værum
14. racerskalman
15. Patrik Fredriksson

DNF: Oscar m.fl.

DNS: Teddy

Bara två rätt. Kihlander trea och Fredriksson femtonde. Men jag fick rätt i att oFFkeFF körde i mål efter mig. Och DNS på Teddy. Brazze var snabbare än väntat. Och Ralf Hellström en oväntad gubbe i lådan. Känns kanonkul att det är så jämnt efter den relativt lilla toppen i 250.

Last edited:
*/ ?>
Back