EM:et i Vallelunag ja men Falkenberg krockar med Hungaroring, enligt oFFkeFF ska DP köra Falken.Chris Ash skrev:Daniel Persson kommer väl också köra EM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EM:et i Vallelunag ja men Falkenberg krockar med Hungaroring, enligt oFFkeFF ska DP köra Falken.Chris Ash skrev:Daniel Persson kommer väl också köra EM?
Goodstuff skrev:EM:et i Vallelunag ja men Falkenberg krockar med Hungaroring, enligt oFFkeFF ska DP köra Falken.
Jag överdriver förstås för att det ska kännas meningsfullt att hålla till här. Att dunka varandra i ryggen och vara bussig har sin tid och plats. Jag kan sånt också. Det här är ett informellt diskussionforum på Internet; vad som yttras här är inte med nödvändighet sanningar och fullaste allvar. Räkna med att Oscar tar allt mitt BS med en stor nypa salt. oFFkeFF med för den delen.trille skrev:Man blir ju bara för less på Nytekniks negativa, naiva och oproffesionella uttalande om andra förare...
Håll dina tankar för dig själv, du är ju bara för patetisk!
Allt slår ju bara tillbaka mot dig, vet av egen erfarenhet i en annan idrott folk som har haft svårt att överhuvudtaget fått sponsorer p.g.a uttalanden.
Med tanke på hur trevlig jag är och att jag faktiskt har tre sponsorer(förutom farsan då) så kanske det ligger lite i det.Nyteknik skrev:Tror du verkligen att presumtiva sponsorer sitter och granskar enskilda dialoger på www.sporthoj.com - i så fall ligger jag pyrt till. Fan också.

Bah, försöker du verka trovärdig i "de snällas" hejarklack. Nice try...Bingo skrev:Den har en gladare och muntrare ton än din gnälliga enackordsvisa jag-är-egentligen-bättre-än-Oscar-och-egentligen-bäst-av-alla.
Det verkar så. Sponsorer, säger du. Innebär det att jag kan få köpa dina kvaldäck?Goodstuff skrev:Med tanke på hur trevlig jag är och att jag faktiskt har tre sponsorer (förutom farsan då) så kanske det ligger lite i det.![]()
![]()
Nej för det har jag inga men fjolårsdäcken jag ska byta nu kan du få för en billig peng, ex Fredde Watz så de är garanterat snabba.Nyteknik skrev:Det verkar så. Sponsorer, säger du. Innebär det att jag kan få köpa dina kvaldäck?
Jag tänker på däcken som du kränger av efter kvalet för att montera nya till racet.Goodstuff skrev:Nej för det har jag inga men fjolårsdäcken jag ska byta nu kan du få för en billig peng, ex Fredde Watz så de är garanterat snabba.![]()
Nyteknik skrev:Jag tänker på däcken som du kränger av efter kvalet för att montera nya till racet.
Nej då, jag överdriver förstås för att det skall kännas meningsfullt att hålla till här. Hur så förresten, tar du åt dig :kockoNyteknik skrev:Bah, försöker du verka trovärdig i "de snällas" hejarklack. Nice try...
![]()

Oscar har extrafälgar, han behöver inte kränga.Nyteknik skrev:Jag tänker på däcken som du kränger av efter kvalet för att montera nya till racet.
Men jag skrev inte till Oscar utan till Goodstuff.GSXR1100R skrev:Oscar har extrafälgar, han behöver inte kränga.
Jaha det förklarar saken.Nyteknik skrev:Men jag skrev inte till Oscar utan till Goodstuff.
Att man har sponsorer innebär ju inte att man har kvaldäck. Erbjudandet om Freddes gamla kvaldäck står kvar, då blir ju du ytterligare en av minsa sponsorer. Griimt va?Nyteknik skrev:Men jag skrev inte till Oscar utan till Goodstuff.

Nyteknik skrev:Tror du verkligen att presumtiva sponsorer sitter och granskar enskilda dialoger på www.sporthoj.com - i så fall ligger jag pyrt till. Fan också.
trille skrev:Jag tror det finns många sponsorer som läser här... jag är en av dom som lägger ut mycket pengar till olika förare, och hur bra du än skulle bli så skulle du aldrig åka mina prylar gratis.
Chris Ash skrev:Jaså? Här är många sponsorer? Ja då får vi väl sluta med pajkastningen härinne på detta superallvarliga forum där folk inte alls känner varandra i verkligheten...![]()
Släpp sargen.....
Håll dig till ämnet och sluta spamma tråden med trams.trille skrev:Pajkastning hör till... det är inte det jag pratar om... det är Nytekniks återkommande avund, hans problem är att inte alla tycker att han är bra och uppmuntrar honom.
Men han skulle garanterat få mer uppmuntran om han vore lite ödmjuk... men det är ju bara mitt tips så gör som ni vill.
Nyteknik skrev:Bottenstrid? Nja, men sådant mannfall i toppen kommer det bli hårt om topp-tio-placeringarna.
Mitt tips:
1. Robert Dobrich
2. Sonni Harms
3. Anders Kihlander
4. Jan Corneliusson
5. Daniel Persson
6. Eva Hällström
7. Anonym norrman eller finne
8. Nyteknik
9. Axexxs
10. Kristian Lodnert
11. oFFkeFF
12. Brazze
13. Christian Værum
14. racerskalman
15. Patrik Fredriksson
DNF: Oscar m.fl.
DNS: Teddy
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |