Tippa ERF/Race 2 Anderstorp!!

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Man vinner inga race om man inte gasar lite, dock tillåts ju inte såna där misstag och en andra plats är bättre än DNF. Men, vi är här för att vinna, inte komma tvåa. :) :cool:

Så sant Broder, Det skall bli skojigt imon och vem som än vinner har det teamet alldeles säkert förtjänat det. Med tanke på missflytet som Fumlan haft de 8 senaste racen med 6 kassa resultat och 2 bra så är ni väl värda att komma, typ, ja, till exempel: tvåa.

Som vanligt är mycket snack o lite verkstad i Team Hypade. Hur många varv kommer ni imon? 24? Se till att du får köra 1a stinten om du vill köra nåt.

Mer verkstad än att med darrande underläpp avbryta en rejshelg. Åh vad det kommer att förfölja dig...

Snabbast startar..... Nuff said... :)

Om jag kör en R1 2007 över min förmåga så går det också liiiite fortare ett tag.

Last edited:
Ni kanske bara blir 2 som kör imorgon! En av era topp piloter tränar på Linköping imorgon i regn och vi alla vet ju hur det brukar gå :rolleyes:
Förbered Ratbiken utifall att! Förbered också med K5 kåpor på den,
i fall K5an råkar att skära på banan, det är inte bytt olja i den på 2 år!

#63 kommer STARKA till Torpet! Sölis vinglade runt Sviestad i torsdags med osviklig precision; han hittade avfarten till den (för honom) NYA chikanen varenda gång! Lysande! Dessutom har han lånat två putsdukar av Robban och PUTSAT HOJEN! Vi snackar PREPARERING!!!:yoparty
Team RRR på pallen!!!:)

Nå?!

/Försteföraren

Word!

// Försteföraren

Robban - långsammast i teamet? Långsammare än Humlan? Tillåt mig småle.. :arsele

(Ja jag vet att ni kom före oss. Kom inte dragande med den skiten nu utan förklara dig...)

Word!

// Försteföraren

Robban - långsammast i teamet? Långsammare än Humlan? Tillåt mig småle.. :arsele

(Ja jag vet att ni kom före oss. Kom inte dragande med den skiten nu utan förklara dig...)

Humlan var faktiskt snabbare än Robban på kvalet. Robban skyller såklart på kraschförbud, men det är det ju alltid. Robban är f-n slut!

Humlan var faktiskt snabbare än Robban på kvalet. Robban skyller såklart på kraschförbud, men det är det ju alltid. Robban är f-n slut!

Slut vet jag inte om jag skulle vilja säga, bara lite paralyserad efter falkenvurpan. Sandra pratade lite innan racet om "total avhållsamhet om du vurpar idag", vet inte om det kan ha med saken att göra?

Word!

// Försteföraren

När senast satte Humlan en låg 40 tid på Anderstorp?! Just det, aldrig. När jag kom in fick jag ryggdunk av både Oscar och Humlan för min 1.40,5. Dom skickade ut mig först för att jag skulle få rulla lite och sen skulle Oscar få sätta kvaltiden, allt gick som planerat. :)
Så alltså, min förklaring är att.. att.. jag kanske inte hade lust att köra fortare!!! :mad:

Slut vet jag inte om jag skulle vilja säga, bara lite paralyserad efter falkenvurpan. Sandra pratade lite innan racet om "total avhållsamhet om du vurpar idag", vet inte om det kan ha med saken att göra?
Ja, det finns faktiskt viktigare saker i livet än att åka hoj.. :tungan

Då är det väl lika bra att lämna Robban hemma tills nästa race...
Hahaha, ja gör dom det får ju Oscar fortsätta vara försteförare. Dock på bekostnad av poäng till teamet..:cool:

Last edited:
#63 kommer STARKA till Torpet! Sölis vinglade runt Sviestad i torsdags med osviklig precision; han hittade avfarten till den (för honom) NYA chikanen varenda gång! Lysande! Dessutom har han lånat två putsdukar av Robban och PUTSAT HOJEN! Vi snackar PREPARERING!!!:yoparty
Team RRR på pallen!!!:)
Mjaäe det gick liksom inte att nå pallen denna gång heller, men skam den som ger sig som Humlan säger.

Back