flugan
Vem vet
Herr Doktor?MC Dr lämnar w.o i sista sek, dock kommer teamet närvara med reservförare
.
jävla kärring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herr Doktor?MC Dr lämnar w.o i sista sek, dock kommer teamet närvara med reservförare
.
jävla kärring![]()
Man vinner inga race om man inte gasar lite, dock tillåts ju inte såna där misstag och en andra plats är bättre än DNF. Men, vi är här för att vinna, inte komma tvåa.![]()
![]()
Herr Dokctor?MC Dr lämnar w.o i sista sek, dock kommer teamet närvara med reservförare
.
jävla kärring![]()
Was ist los Herr doctor?
Kindergarten varannan helg ≠ racing is everything
Som vanligt är mycket snack o lite verkstad i Team Hypade. Hur många varv kommer ni imon? 24? Se till att du får köra 1a stinten om du vill köra nåt.
Snabbast startar..... Nuff said...![]()
Ni kanske bara blir 2 som kör imorgon! En av era topp piloter tränar på Linköping imorgon i regn och vi alla vet ju hur det brukar gå![]()
Förbered Ratbiken utifall att! Förbered också med K5 kåpor på den,
i fall K5an råkar att skära på banan, det är inte bytt olja i den på 2 år!
Nå?!
/Försteföraren
Word!
// Försteföraren
Robban - långsammast i teamet? Långsammare än Humlan? Tillåt mig småle..![]()
(Ja jag vet att ni kom före oss. Kom inte dragande med den skiten nu utan förklara dig...)
Humlan var faktiskt snabbare än Robban på kvalet. Robban skyller såklart på kraschförbud, men det är det ju alltid. Robban är f-n slut!
När senast satte Humlan en låg 40 tid på Anderstorp?! Just det, aldrig. När jag kom in fick jag ryggdunk av både Oscar och Humlan för min 1.40,5. Dom skickade ut mig först för att jag skulle få rulla lite och sen skulle Oscar få sätta kvaltiden, allt gick som planerat.Word!
// Försteföraren
Robban - långsammast i teamet? Långsammare än Humlan? Tillåt mig småle..![]()
(Ja jag vet att ni kom före oss. Kom inte dragande med den skiten nu utan förklara dig...)
Ja, det finns faktiskt viktigare saker i livet än att åka hoj..Slut vet jag inte om jag skulle vilja säga, bara lite paralyserad efter falkenvurpan. Sandra pratade lite innan racet om "total avhållsamhet om du vurpar idag", vet inte om det kan ha med saken att göra?
Hahaha, ja gör dom det får ju Oscar fortsätta vara försteförare. Dock på bekostnad av poäng till teamet..Då är det väl lika bra att lämna Robban hemma tills nästa race...
Mjaäe det gick liksom inte att nå pallen denna gång heller, men skam den som ger sig som Humlan säger.#63 kommer STARKA till Torpet! Sölis vinglade runt Sviestad i torsdags med osviklig precision; han hittade avfarten till den (för honom) NYA chikanen varenda gång! Lysande! Dessutom har han lånat två putsdukar av Robban och PUTSAT HOJEN! Vi snackar PREPARERING!!!![]()
Team RRR på pallen!!!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning