Tippa ERF Knudan 17/9

Tåbbä skrev:
Knudan 17/9:
Low/Highsider smäller motorn på rakan inför publikens(!!) jubel.

Va yrar du om? :va

Har R1:an hållt i 4800 racemil så klarar den nog ett par timmar till på knudan..

lin77 skrev:
Va yrar du om? :va

Har R1:an hållt i 4800 racemil så klarar den nog ett par timmar till på knudan..
..Inte efter att "Någon" kastade den i pebbels-havet på Mo i Rana...

Bifogat

• PICT0057_s.jpg
    PICT0057_s.jpg
    26.3 KB · Visningar: 81
benkar skrev:
Mitt enda egna tips är att jag kommer vara på plats för att försöka fota lite, om jag inte åker på att mecka el.dyl...

/B
Kul att du kommer ner Benkar, det behövs fler åldringar i tältet, jag tar med min permobil så kan vi rejsa i depån.

Jag har slutit ett avtal med djävulen (Freppa) det kommer en surprize :hihi

ja jävlar
Miinin är ersatt med snabb kille..
Allt i däck vinner så klart. :)

GSXR1100R skrev:
Kul att du kommer ner Benkar, det behövs fler åldringar i tältet, jag tar med min permobil så kan vi rejsa i depån.

Jag har slutit ett avtal med djävulen (Freppa) det kommer en surprize :hihi

Permobil, fi f...n va modern du är, håller mig till gammal hederlig rullator, funkar finfint... :D Men kan bli jobbigt att snabbt ta sig från fotograferandet i någon avlägsen kurva och in till tankplatsen (åkt på att för en gångs skull hjälpa RapidoRacing76 en smula mer än vanligt, brukar ju annars mest glida runt och fota lite... men ska nog hinna ta en och annan bild och rejsa lite i depån ändå... :) )

Ditt avtal med Freppa... ja jisses, vågar man gissa, Baja Maja Racing #63 och Team Evil Racing #74 undertecknar under högtidliga former ett sammarbetsavtal och bildar Team Evil Baja Maja #666 :confused: :gnissla :D

Vi syns i södern snart!

/B

Bifogat

• 666.jpg
    666.jpg
    63.1 KB · Visningar: 71
Last edited:
benkar skrev:
Permobil, fi f...n va modern du är, håller mig till gammal hederlig rullator, funkar finfint... :D Men kan bli jobbigt att snabbt ta sig från fotograferandet i någon avlägsen kurva och in till tankplatsen (åkt på att för en gångs skull hjälpa RapidoRacing76 en smula mer än vanligt, brukar ju annars mest glida runt och fota lite... men ska nog hinna ta en och annan bild och rejsa lite i depån ändå... :) )

Ditt avtal med Freppa... ja jisses, vågar man gissa, Baja Maja Racing #63 och Team Evil Racing #74 undertecknar under högtidliga former ett sammarbetsavtal och bildar Team Evil Baja Maja #666 :confused: :gnissla :D

Vi syns i södern snart!

/B
:skrattaåt
Varför inte Team Pure 21 (Be en skåning uttala det så förstår du...)

Ja feck, missade att Miinin inte är med... :kocko

Jaja, GSXR1100R Vinner o sätter nytt varvrekord då :rolleyes:

Bollox skrev:
Ja feck, missade att Miinin inte är med... :kocko

Jaja, GSXR1100R Vinner o sätter nytt varvrekord då :rolleyes:

Hur tusan kan han välja att köra 24h VM för Phaseone när han kunde kört ERF på Knutstorp och vunnit :rolleyes:

benkar skrev:

Vi syns i södern snart!

/B
Gahahahahahaha :rofl

R2 skrev:
Allt i däck vinner så klart. :)

Ju mindre du får köra desto bättre går det för dem... :hihi

du har pm

HET blir tvåa efter Skjern som har hyrt in Tony Rickardsson som får köra slut det sista på däcken!

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Eftersom Skjerne saknar Miinin denna gång så kommer dom inte att vinna, jag tippar följande.

1. HET #4 (nån gång måste väl alla pengar ge avkastning)
2. Allt i däck #18 (snabba grabbar)
3. Skjerne #55 (say no more)
4. Kiviks Musteri #41 (hemmabana)
5. High Sider Racing #98 (vill ofta för mycket)

I bottenstriden vinner Baja Maja Racing #63 över Team Evil #74 med +10 varv.

Kass Trål No Racing sitter hemma och surar i soffan.

1. HET Rätt
2. Skjerne MC Nästan rätt(3)
3. Allt i Däck Nästan rätt (2)
4. Team Proact Fel
5. Highsider Racing Rätt

Ganska bra tippat, om dessutom #18 AID hade sluppit meka så hade det varit 4 rätt.

Själv är vi nöjda med vår 15:de plats och Team Evil fick som vanligt på nöten, detta var vår sista tävling för i år men vi kommer igen nästa år när pengakontot är i balans igen.

Stort tack till Cat, Metallgutten & våra förare som gjorde en bra insats.

Back