Tio kronor i en Coca-cola flaska

Heol

En 750 som går som en 1000
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
GSXR 750
Hur många 10 kronor rymms det i en 1,5 liters Coca-cola flaska?

Jag vet att jag har läst det här i någon tråd men kan inte hitta den.

ungefär 7-8 lök får man in, om man kör blandat det man har i fickorna när man kommer hem blir det ca 16-1800

Det är bara tiokronor som gäller.

Ingen som vet exakt?

Spar- och spargristips: Ta en större PET-flaska (om du som jag bojkottar Coca-Cola så kan du ju ta en vanlig hederlig svensk Ramlösa) i valfri storlek. Peta ner alla tiokronor du har där, varje dag. De är helt omöjliga att få ur, med mindre än att man skär upp flaskan. I en enåenhalvliters flaska går det ner ca 15 000 SEK. Kan komma väl till pass en dag.

Källa: extremt slösig väninna som numera sparar åtminstone en liten del av lönen.

15000 :)

14000 kr enligt min källa. Fast jag antar att det kan variera en del beroende på hur väl de packas och hur pet-flaskan ser ut. Själv kom jag upp i nästan 900 kr innan jag länsade den.

Konsumtion gör dig lycklig! Köp mer så sparar du mer!

:)

Kobolt skrev:
2061332 10800 kr går det ner om jag kommer ihåg rätt, pratades rätt mycket om det i en tråd på zatzy.com för ett tag sen
Om dom på Zatzy får i 10 800 kr och kvinnorna får i 15 000 så borde ju jag få i 20 000 :rolleyes:

nill0w skrev:
2061661 Lite rolig topic.. 10 kronor i flaskan... 10-kronor kanske det ska vara.. :hmm

Man för söker att välja en rubrik som kan locka många, även de som kanske inte vet något om ämnet utan bara är nyfiken. Det verkar ju fungera även denna gång. Tack för ditt in-lägg!!!

Heol skrev:
2061914 Man för söker att välja en rubrik som kan locka många, även de som kanske inte vet något om ämnet utan bara är nyfiken. Det verkar ju fungera även denna gång. Tack för ditt in-lägg!!!
vad för söker man? :4skrika

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa