Victor skrev:Tjoffe, du är så jävla ball. Minst lika hård som Mattias.
Jag vet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Tjoffe, du är så jävla ball. Minst lika hård som Mattias.
gurra2fast skrev:Jag är fortfarande alldeles för feg för sånt där...
upphetsande?? haha, spännande sa jag ditt lilla pervoBikerbitch skrev:Mer upphetsande att köra på bana än att eventuellt få släpp i en rondell och bli någons kylarprydnad. Men det är bara mina 5 ören![]()
Va fan då.. så nu e man ingen RIKTIG brud alltsåMaria1980 skrev:Bra där! Riktiga brudar kör med knäskrap![]()
Madhonda skrev:Äsch....det har inte med feghet att göra...jag är inne på min 8:de säsong och jag har ALDRIG knäskrapat. Men det känns som att det kvittar. Man kan koncentrera sig mer på att köra fort då..än att få i knäna.![]()
TJING!!![]()
Maria1980 skrev:Bra där! Riktiga brudar kör med knäskrap![]()
SolitudE skrev:Själv skrapade man båda puckarna inom en månad från att jag fick kortet![]()
Maria1980 skrev:Bra där! Riktiga brudar kör med knäskrap![]()
Mike the bike skrev:Gott är det, men undvik rondeller.
Undvik helst knäskrap på landsväg skulle jag nog vilja påstå.
Skrapa ner puckarna rejält på nån banda istället![]()
Ni får väl dra er ner till mig nån dag när solen lyser så skall jag bjuda på fika och fina vägar.
Plus att ni måste ju se min nya pärla.
/Mikael
Madhonda skrev:Äsch....det har inte med feghet att göra...jag är inne på min 8:de säsong och jag har ALDRIG knäskrapat. Men det känns som att det kvittar. Man kan koncentrera sig mer på att köra fort då..än att få i knäna.![]()
TJING!!![]()
Victor skrev:Mot taxben hjälper bara medveten träning och rätt kost. :nånsmartsmilie
Madhonda skrev:![]()
![]()
![]()
Jaha....några konkreta råd då....smart ass!!![]()
Få se nu...jag simmar 2000 m o tränar muskelpass på tisdagar, på onsdagar kör jag aschtangayoga, simmar igen på torsdagar, och löptränar 2-3 ggr i veckan... säg vad jag mer ska göra för att lägga på mig några centimeter på längden.![]()
![]()
Madsomärpyggigofårnoglevameddet.
Va fasen människa, haru inge jobb å sköta kanskeMadhonda skrev:![]()
![]()
![]()
Jaha....några konkreta råd då....smart ass!!![]()
Få se nu...jag simmar 2000 m o tränar muskelpass på tisdagar, på onsdagar kör jag aschtangayoga, simmar igen på torsdagar, och löptränar 2-3 ggr i veckan... säg vad jag mer ska göra för att lägga på mig några centimeter på längden.![]()
![]()
Madsomärpyggigofårnoglevameddet.
Du glömde nog en sak där:Akn78 skrev:Jaha, då har man precis blivit utmålad som den tråkiga och ospännande kille man är. Maria, hur tror du detta känns för mig? Ett uthopp om att kvinnan skall vara bättre än en mig, och att jag hade min plats i tvättstugan och köket? Nä, Maria, skärpning, man få inte hoppa på ett helt folkslag på detta vis!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |