tinas första knäskrap

Hehe, gött jobbat Tina! Vill se prov på detta under nästa gruppkörning ni är med på :D

Grattis till knäskrapet. Själv har man fina oskrapade puckar.

gurra2fast skrev:
Jag är fortfarande alldeles för feg för sånt där...

Äsch....det har inte med feghet att göra...jag är inne på min 8:de säsong och jag har ALDRIG knäskrapat. Men det känns som att det kvittar. Man kan koncentrera sig mer på att köra fort då..än att få i knäna. :tungan

TJING!! :brinnerup

Bikerbitch skrev:
Mer upphetsande att köra på bana än att eventuellt få släpp i en rondell och bli någons kylarprydnad. Men det är bara mina 5 ören :tummenupp
upphetsande?? haha, spännande sa jag ditt lilla pervo :tungan
nä jag har bara skrapat på bana, närmare bestämt ejes kurva på g-åsen. rondeller är olustigt dieselinsmörjda alltför ofta. :död

Tja! Grattis eller nåt.... har själv bara skrapat i foten och fotpinnen....
Är det inte lättare att köpa en träfil och fila lite ?

Madhonda skrev:
Äsch....det har inte med feghet att göra...jag är inne på min 8:de säsong och jag har ALDRIG knäskrapat. Men det känns som att det kvittar. Man kan koncentrera sig mer på att köra fort då..än att få i knäna. :tungan

Jag har svårt att svänga fort utan att asa i knäna, det har nog med körstil att göra. Det finns RR-förare som aldrig skrapar knä också, gamla skolan!

Gott är det, men undvik rondeller.
Undvik helst knäskrap på landsväg skulle jag nog vilja påstå.

Skrapa ner puckarna rejält på nån banda istället :banana

Ni får väl dra er ner till mig nån dag när solen lyser så skall jag bjuda på fika och fina vägar.

Plus att ni måste ju se min nya pärla.

/Mikael

Maria1980 skrev:
Bra där! Riktiga brudar kör med knäskrap :Bugar

Jaha, då har man precis blivit utmålad som den tråkiga och ospännande kille man är. Maria, hur tror du detta känns för mig? Ett uthopp om att kvinnan skall vara bättre än en mig, och att jag hade min plats i tvättstugan och köket? Nä, Maria, skärpning, man få inte hoppa på ett helt folkslag på detta vis!

Mike the bike skrev:
Gott är det, men undvik rondeller.
Undvik helst knäskrap på landsväg skulle jag nog vilja påstå.

Skrapa ner puckarna rejält på nån banda istället :banana

Ni får väl dra er ner till mig nån dag när solen lyser så skall jag bjuda på fika och fina vägar.

Plus att ni måste ju se min nya pärla.

/Mikael

hoj hoj, det var inte igår du: ):) :) hur é det nuför tiden? bor du kvar på samma ställe??

vad är det för nyförvärv du har ?
har Lena fixat sitt kk?

Last edited:
Madhonda skrev:

Mot taxben hjälper bara medveten träning och rätt kost. :nånsmartsmilie

Victor skrev:
Mot taxben hjälper bara medveten träning och rätt kost. :nånsmartsmilie

:eek: :4skrika :7peta

Jaha....några konkreta råd då....smart ass!! :tungan

Få se nu...jag simmar 2000 m o tränar muskelpass på tisdagar, på onsdagar kör jag aschtangayoga, simmar igen på torsdagar, och löptränar 2-3 ggr i veckan... säg vad jag mer ska göra för att lägga på mig några centimeter på längden. :va :)

Madsomärpyggigofårnoglevameddet.

Madhonda skrev:

Få se nu...jag simmar 2000 m o tränar muskelpass på tisdagar, på onsdagar kör jag aschtangayoga, simmar igen på torsdagar, och löptränar 2-3 ggr i veckan... säg vad jag mer ska göra för att lägga på mig några centimeter på längden. :va :)

Flyttar du bumpen 10cm innåt kurvan kommer knät sitta planterat i backen. Farten är det ju verkligen inget fel på!

Madhonda skrev:

Va fasen människa, haru inge jobb å sköta kanske :hihi

Akn78 skrev:
Jaha, då har man precis blivit utmålad som den tråkiga och ospännande kille man är. Maria, hur tror du detta känns för mig? Ett uthopp om att kvinnan skall vara bättre än en mig, och att jag hade min plats i tvättstugan och köket? Nä, Maria, skärpning, man få inte hoppa på ett helt folkslag på detta vis!
Du glömde nog en sak där: :rolleyes:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...