Räddningen in i chikanen på tredje sista varvet var grym.Randy for president!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Räddningen in i chikanen på tredje sista varvet var grym.Randy for president!![]()
... Och att få se Stoner sitta och grina i depåboxen för att han inte kom med på pallen är ju också riktigt bra tv..![]()
Sa efteråt att han fick uppumpade armar efter halva racet och att detsamma också hänt förra gången. Han hade ingen idé om hur problemet skulle lösas utan hoppades bara att det skulle gå över till nästa race.
Hur mjuka tror ni att deras "HARD"-däck är i förhållande till våra hockeypuckar?
Gillade fransmannens galna framfart sista varven. Kunde lika gärna blivit sandfållan, men han va ju inte nöjd över att komma i mål på hjulen heller så![]()
Kan inte släppa hur det måste kännas för Dani! Lorenzo kommer in o så andra året äter han upp alla på ett så självklart manèr.. En landsman till råga på allt!! Efter allt slit av farbror Puig som vänt ut o in på HRC Hondan jag vet inte hur många ggr ..
Dani körde bra idag inget snack, fast det måste ändå kännas fördjävligt idet Pedroska hjärtat![]()
Kan inte släppa hur det måste kännas för Dani! Lorenzo kommer in o så andra året äter han upp alla på ett så självklart manèr.. En landsman till råga på allt!! Efter allt slit av farbror Puig som vänt ut o in på HRC Hondan jag vet inte hur många ggr ..
Dani körde bra idag inget snack, fast det måste ändå kännas fördjävligt idet Pedroska hjärtat![]()
Om det ändå vore ett Rocky-team, men det är ju för fan ett veteranfabriksteam. :arjWow. Suzuki bara två tiondelar snabbare i MotoGP än i WSBK...iofs olika dagar och förutsättningar men ändå...och en dryg tiondel före Rea. Uruselt i GP Suzuki.
V A D I H E L V E T E håller Suzuki på med?Wow. Suzuki bara två tiondelar snabbare i MotoGP än i WSBK...
Det skumma är att Haslam verkar ha kört en 1198RV A D I H E L V E T E håller Suzuki på med?![]()
Han har problem med höger arm så det borde inte vara kopplingen.Han hade ju nåt sånt problem i nåt race förra året också. De justerade kopplingen innan racet och Steve Parrish snackade nåt om att de hade problem med kopplingen. Om den är hårdare än vanligt kanske det inte är helt lustigt att han får lite armpump.
Edwards ska jämföras med sina konkurrenter i sin klass och när han börjar svamla om sina sponsorer mm som "ursäkt" för att inte köra fabrikshojen ser jag det som ett tecken på att han borde lämna plats för yngre, hungrigare förmågor. Colin är en bra förare, inget snack om det, men det känns som att han har fått sina chanser nu och kanske skulle varva ner i AMA eller WSBK.Jag vet att det bara är torsdag än men det blir nästan lite fånigt att önska bort Edwards som ändå lyckas komma så pass bra i fp1. Tänk om ingen i tjockie 1000 utom topp tre fick köra. Då skulle varken du eller jag få köraFast jag kör ju inte längre, jag har uteslutit mej själv. Man kan tänka sej en mer ödmjuk inställning från oss som ändå är såpass långt från dessa övermänniskor som får köra motogp.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |