Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
Har du kollat med Mc-shoppen i Karlstad www.mc-shopen.se, har det mesta till gamla hojar, annars kan du slänga ut lite "rev" på http://www.classicsuzuki.com/phpBB2/index.phpfargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
fargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
petmalm skrev:svarva fram en ny och kicka på kromning eller om du hittar en kolv stång i rätt dimition har gort det själv tll en gammal bi l för några år sen funkar skitbra![]()
ozeo skrev:kolvstång skulle ju va bäst kanske..
hur tjock ska den va?

petmalm skrev:? ja det är du som vet va kolven ska ha för dim....![]()
nää jag vet inte..jag e lixom inte trådskaparen |
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |