Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
Har du kollat med Mc-shoppen i Karlstad www.mc-shopen.se, har det mesta till gamla hojar, annars kan du slänga ut lite "rev" på http://www.classicsuzuki.com/phpBB2/index.phpfargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
fargo skrev:Jag håller på att renovera en gt 550från 1973. Har problem med frambromsen, (skiva), eftersom kolven till oket är restad, och finns inte längre. Finns det någon som tillverkat egen kolv och i så fall i vilket material?
petmalm skrev:svarva fram en ny och kicka på kromning eller om du hittar en kolv stång i rätt dimition har gort det själv tll en gammal bi l för några år sen funkar skitbra![]()
ozeo skrev:kolvstång skulle ju va bäst kanske..
hur tjock ska den va?

petmalm skrev:? ja det är du som vet va kolven ska ha för dim....![]()
nää jag vet inte..jag e lixom inte trådskaparen |
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |