Har kollat på ELFA men tyvärr har de bara sådana för luft och dessutom är de mycket dyra.
En annan och fullt möjlig lösning är att använda en elektriskt besinpump avsedd för bilar. Den gamla modellen från äldre SAAB (95/96), tick,tack modellen som slog ett slag när trycket sjönk under ett visst värde skulle kunna passa utmärkt (tål olja, vibrationer och är ganska liten + billig på skroten).
De är 12 volts och pumpar föjaktligen inget när tändningen är avslagen. Hur ofta den ska pumpa avgörs då hur flödesventilen är inställd.
En ventil (för luft) kan för några kronor inköpas i akvarieaffären? Denna ventil får nog bytas då och då (efter en säsong?) eftersom oljebeständigheten sannolikt är skral.
Lämpligt är att montera oljebehållaren (också köpt på skroten = bromsoljebehållare för bromsservo och köp då en med kontakt för låg oljenivå så kan du ordna med en lysdiod/lampa som talar om när det är dags att fylla på) under pumpens nivå så rinner inget ut när hojen står still.
Bästa sättet att få oljan på plats bör vara en avstrykare och till detta går att använda en veke inköpt i en affär som säljer fotogenlampor.
Lycka till med bygget och återkom gärna.
(Hmm... den här fantasiprodukten verkar bli så himla bra så jag funderar allvarligt på att göra en själv!)