Tillverka egna strypsater!

Xyron skrev:
2198822 Alltså vill han ha tag på ett par brickor och trottelstopp som är likadana som de hojjen har blivit inreggad med... för de som nu inte förstått det tidigare.

Tack för att du påpekade det!
 
Last edited:
Tjabba igen!
Vad hände med bilderna på brickorna!? :D

Hur svårt är det att strypa en r6:a-99?
Jag har ALDRIG hållt på något med hoj, klarar man av att strypa den själv eller ska man lämna in den hos verkstad?
 
Vishy skrev:
2210848 Hur svårt är det att strypa en r6:a-99?
Jag har ALDRIG hållt på något med hoj, klarar man av att strypa den själv eller ska man lämna in den hos verkstad?

Det är inte svårt, du behöver inte lämna på verkstad (om inte tummen sitter mitt i handen på dig). Du behöver en lämplig lokal, normala handverktyg (plus det jag nämnt tidigare) och inte ha en tid att passa. Du behöver inga bilder heller.

Om du ska skruva själv (inte nödvändigt i just detta fallet men du kommer att behöva den förr eller senare), skaffa en verkstadsmanual (jag laddade ner till min gamla R1:a, hittade på nätet), allt blir mycket smidigare då.

Sätt igång nu, släpp sargen och kom in i matchen! Och berätta hur det gick sen! Go!

/Stefan M
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top