Tillverka egna strypsater!

Xyron skrev:
2198822 Alltså vill han ha tag på ett par brickor och trottelstopp som är likadana som de hojjen har blivit inreggad med... för de som nu inte förstått det tidigare.

Tack för att du påpekade det!

Last edited:
Tjabba igen!
Vad hände med bilderna på brickorna!? :D

Hur svårt är det att strypa en r6:a-99?
Jag har ALDRIG hållt på något med hoj, klarar man av att strypa den själv eller ska man lämna in den hos verkstad?

Vishy skrev:
2210848 Hur svårt är det att strypa en r6:a-99?
Jag har ALDRIG hållt på något med hoj, klarar man av att strypa den själv eller ska man lämna in den hos verkstad?

Det är inte svårt, du behöver inte lämna på verkstad (om inte tummen sitter mitt i handen på dig). Du behöver en lämplig lokal, normala handverktyg (plus det jag nämnt tidigare) och inte ha en tid att passa. Du behöver inga bilder heller.

Om du ska skruva själv (inte nödvändigt i just detta fallet men du kommer att behöva den förr eller senare), skaffa en verkstadsmanual (jag laddade ner till min gamla R1:a, hittade på nätet), allt blir mycket smidigare då.

Sätt igång nu, släpp sargen och kom in i matchen! Och berätta hur det gick sen! Go!

/Stefan M

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back