Tillbakakallat körkort, beräkning av försäkring samt Audi TT...

Köp en A3:a -00, de är billiga eftersom -01 är ansiktslyft bland annat med xenonoptik och sexväxlad låda.

Men köp en tvådörrars med Quattro!

tt:n

tja!

jag hadde min försäkrad på länsförsäkringar betalade 5600 om året för hel försäkring annars är aktsam bra men då måste vara bilen svensksåld och max 10 år gammal då får man riktigt bra priser hade en golf gti där -01 köpte den ny och betalade under tusen kronor iof så räckte det med halv försäkring tack vare garantier.. men men..

bara en liten undran.
hur många av är experter som spyr galla över hur pass mycket tjejbil det är eller hur dålig den är har nånsin ägt en sådan?

det är bara att erkänna att den väcker uppmäksamhet precis lika mycket som en r1:a eller liknande, det klart att grabben ska köpa en! de står sig bättre i värde än t.ex a3 och är roligare att äga.

så slutligen, köp prylar kör så det luktar gummi och lev livet!

:tummenupp
te deum..

Har inte orkat läsa

Men för fasen jocke vad ska du med en TT till??? Har du fått jobbet som frisör eller?

Köp en fungerande bil med dragkrok och köp en hoj igen.

eller är det så att du inte vill bli förnedrad på racen i sommar. :D

storken skrev:
bara en liten undran.
hur många av är experter som spyr galla över hur pass mycket tjejbil det är eller hur dålig den är har nånsin ägt en sådan?

det är bara att erkänna att den väcker uppmäksamhet precis lika mycket som en r1:a eller liknande, det klart att grabben ska köpa en! de står sig bättre i värde än t.ex a3 och är roligare att äga.

te deum..

Visst väcker den uppmärksamhet, inte tu tal om det.

Här är iaf experten jag använde som referens.

Jag skulle absolut inte skämmas för en TT men var jag själv ute på marknaden och leta ny plåt så hade jag tittat efter något annat, smaken är som baken. :)

Palte skrev:
Men för fasen jocke vad ska du med en TT till??? Har du fått jobbet som frisör eller?

Köp en fungerande bil med dragkrok och köp en hoj igen.

Misstag 1a: Är att inte läsa hela tråden och skriva ovanstående. Läser du hela tråden kommer du se att det är just bil och hoj jag inte har råd att äga samtidigt under rådande omständigheter, oavsett jobb eller inte.

Om du nu sedan utan att läsa hela tråden säger att jag kan köpa en billig skrotbil och ända köpa RR-hoj så begår du misstag 2a och bör sålunda gå läsförståelsekursen 3C. ;)

storken skrev:
bara en liten undran.

te deum..
1: Har du läst tråden? 2: Känner du till bakgrundshistorien?

abstruse skrev:
Misstag 1a: Är att inte läsa hela tråden och skriva ovanstående. Läser du hela tråden kommer du se att det är just bil och hoj jag inte har råd att äga samtidigt under rådande omständigheter, oavsett jobb eller inte.

Om du nu sedan utan att läsa hela tråden säger att jag kan köpa en billig skrotbil och ända köpa RR-hoj så begår du misstag 2a och bör sålunda gå läsförståelsekursen 3C. ;)

Alldeles för många sidor att läsa.

så köp en billig bil och spara så du får råd med räcer fortare... är det ok att säga utan att läsa hela tråden ?

Palte skrev:
Alldeles för många sidor att läsa.

så köp en billig bil och spara så du får råd med räcer fortare... är det ok att säga utan att läsa hela tråden ?

Nej. Apsnus ska låna pengar till en bil.

abstruse skrev:
Misstag 1a: Är att inte läsa hela tråden och skriva ovanstående. ...

Misstag 1: Att på en hojsajt försöka legitimera sitt beslut att köpa bil istället för hoj. Och tro att ens argument, aldrig så välgrundade, biter.

Köp nu en gammal skåpbil!

t-rex skrev:
Misstag 1: Att på en hojsajt försöka legitimera sitt beslut att köpa bil istället för hoj. Och tro att ens argument, aldrig så välgrundade, biter.

Bada bing bada bom!!! :fyllisar

t-rex skrev:

Vad ska jag med skåpbil till utan hoj? :tungan

...eller du kanske tänkte på att vi ska ha den till eventuella CS-LAN? :va :rolleyes: :tomten

Edit: Stavar som en kråka...

Last edited:
Mark Levengood äger en Audi TT...

Snackade med hans partner Jonas Gardell som körde den, och den ska tydligen vara jättebra att åka med... :D

Jonas var stammis i en affär jag jobbade i på södermalm för nått år sen... :arsele

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra