Vaektra
Mamma
Såklart det är cool med killar som kan dansa. Hellre det än att de bara står å hänger i baren. Nä fram för fler killar på dansgolven. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

BillS skrev:

Det e aldrig för sent! Jag började i vintras och jag e 30 i år....bara att starta. Visst får man gliringar av polarna men de andra på kursen tycker det bara e kul att jag går där. Sedan är jag väl kanske inte klassetta men jag är nog inte heller sämst.Skager skrev:Kan bara säga efter att man har sett bounce så kan man ju ångra lite att man aldrig började dansa, dom är grymt duktiga.![]()
Vaektra skrev:Såklart det är cool med killar som kan dansa. Hellre det än att de bara står å hänger i baren. Nä fram för fler killar på dansgolven.![]()
Wiiilma skrev:Ni skulle bara veta vad tjejerna gillar killar som kan bugga, dom är poppis dom. Jag får hålla hårt i min kille om jag ska få chansen att dansa med honom om vi är ute tillsammans. Vi träffades förövrigt genom dansen.
Santo skrev:Stå i baren är bara till för dem som inte kan ragga![]()
![]()

Santo skrev:Stå i baren är bara till för dem som inte kan ragga![]()
![]()

Ojdå!Emmi skrev:Sofie är 22...![]()
Bilden gör att hon ser vääääldigt ung ut. Men det kanske bara är jag som börjar bli gammal!? AMattsson skrev:ehhh, lite peddo-varning där....![]()

Mingves skrev:Kan väl säga att jag aldrig skulle visa upp mina talanger på dansgolvet ute på krogen...det e verkligen pinsamt!!!!

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!