Kawwa
Sporthojsnörd
Mingves skrev:Nu ställer jag frågan till er tjejer här på SH(ni killar vet vi redan vad ni tycker..)
Om ni träffar en kille som håller på med dans vad tycker ni då? Är det häftigt eller tror ni han e gay?
Vart e pollen????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Nu ställer jag frågan till er tjejer här på SH(ni killar vet vi redan vad ni tycker..)
Om ni träffar en kille som håller på med dans vad tycker ni då? Är det häftigt eller tror ni han e gay?
Det blir ingen pollKawwa skrev:Vart e pollen????
Emmi skrev:Jag gillar killar som kan breaka, dansa street eller sånt. Jobbar en del med en kille vid namn Martin som är gogodansare (www.gogodance.nu) , skitkul med killar som kan dansa. Han kan man stå och titta på hur länge som helst för att han är så bra.

Emmi skrev:Santo, jo, jag menar honom. Du kan inte säga emot att han är grym på att dansa.

Santo skrev:Nja, jag vill inte påstå att bara stå o stampa, plocka äpplen och tvätta kläder e grymt för det kan ju vem som helst göra (nästan iaf). Jag har iof inte sett honom dansa andra stilar så jag kan inte yttra mig om han e duktig eller inte.

crashtestdummy skrev:Dansgolvet är bara till för dom som inte har råd att supa i baren.
![]()

TERMINATOR skrev:min bror tävlingsdansade förut i latin, han har vunnit allt som man kan vinna utom vm, han är inte det minsta bög eller gay, ni kan gissa om han äger dansgolvet när han visar lite moves ( händer inte allt förofta bara när han är för onykter) jag har fått för mej att brudar gillar killar som kan eller vågar dansa

|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!