Till minne av Jocke....

Nordgren skrev:
Det har varit en tung dag idag.

Jag tycker idén med siffrorna är jättebra och köper gärna några uppsättningar.

Jag skulle gärna se en insamling till Jockes dotter Ida, självklart kan inga pengar i världen ensätta hennes far, men på någotvis kanske det kan hjälpe henne någon gång i livet och framför allt visa henne hur många som gillade och nu saknar hennes far

Bra idé Nordgren.. Spons på dekalerna och pengarna oavkortade till familjen, är alltid en början

/Jörgen

Mycket bra idé. Jag sätter väldigt gärna på dekal på hojen för att hedra Jocke.
Är också självklart med om det blir någon form av insamling.

Instämmer med tidigare, sätter gärna på några dekaler på hojen. Självklart även med på en insamling till Jockes närmaste.

Finns det någon chans att det kan göras dekaler innan helgen, så man
kan ha dem på Superstock racet på Karlskoga i helgen?

mvh
Benny

Jag vill gärna ha klistermärken och givetvis va med på en insamling till minnet av Iceman.

Till minne av Jocke

Jag tycker att Du Macke kom med en bra sak för att hedra Jockes minne.
Så jag tvekar inte en sekund på att sätta på dekaler på duccen eller bussen.
För en kille som Jocke glömmer man inte!!!!!

Jag betalar gärna för siffrorna - så kan vi göra något fint till jockes minne för pengarna.

//Anders

Det skulle vara väldigt bra om det gick göra något innan STCC till helgen. Jag och Alex talade om att hedra Joakim på något sätt. Finns det något traditionellt sätt? Vi funderade på att knyta en vit "näsduk" runt ena armen då det känns som jag sätt det vid något tillfälle?! Några andra förslag?
Klibbor vore iaf lysande!

Bra idé! Sälj dekalerna för 2-3-4-500kr styck och låt vinsten gå till familjen!

Don Quixote skrev:
Det skulle vara väldigt bra om det gick göra något innan STCC till helgen. Jag och Alex talade om att hedra Joakim på något sätt. Finns det något traditionellt sätt? Vi funderade på att knyta en vit "näsduk" runt ena armen då det känns som jag sätt det vid något tillfälle?! Några andra förslag?

Tycker vi sätter några på bussen i helgen !

//Anders

Webspy skrev:
Jag betalar gärna för siffrorna - så kan vi göra något fint till jockes minne för pengarna.

//Anders
Ja det är en bra ide, sätt ett pris på klibborna så att överskottet går till en fond till minne av Iceman.

Don Quixote skrev:

Beklagar sorgen.....
Ett svart sorgeband runt vänster arm är väl vad som används oftast..... Har burit det ett par gånger i samband med att man förlorat någon... Alla förare skulle kanske bära ett i nästa race för att hedra minnet av vad jag förstått en mycket saknad och omtyckt person....

Tyvärr fick jag aldrig äran att träffa J.K men alla dessa inlägg här på sporthoj bevisar vilken fantastisk människa detta var....
Sänder en tanke till hans nära och lära R.I.P.....

Nordgren skrev:
Det har varit en tung dag idag.

Jag tycker idén med siffrorna är jättebra och köper gärna några uppsättningar.

Jag skulle gärna se en insamling till Jockes dotter Ida, självklart kan inga pengar i världen ensätta hennes far, men på någotvis kanske det kan hjälpe henne någon gång i livet och framför allt visa henne hur många som gillade och nu saknar hennes far

Mycket bra idé här ovan och kan vi kanske gå längre med den?

Har någon här erfarenhet hur man startar och driver en fond. DÅ menar jag en fond i i och till minne av Jocke och som man fastställer till att hjälpa hans dotter och även andra barn som blir av med sina föräldrar/förälder i mc-olycka.
Man kan inte hjälpa alla, men man kan ha att man hjälper någon per år. Hur fonden ska öka/ha sin tillväxt önskar jag gärna förslag på.

Jag ställer gärna upp och arbetar för fonden i så fall.

Dekalen där med hans nummer är med ett bra förslag.

Ja sätter gärna på några dekaler... Betalar gärna!! Ta betalt för dekalerna och pengarna som blir över kan ju absolut gå till minne av Jocke!

Jocke var en riktigt trevlig grabb. Många minnen och många pratstunder...

En dekal är det minsta man kan göra...

En tanke går till alla hans familj!

/NeO

Självklart ställer man upp med att köpa dekaler för en insamling och hedra Jocke.

Väldigt bra förslag Macke.

Svart sorgeband runt vänster arm verkar vara det som gäller i sportsammanhang. Jag ordnar inköp av sådana och ni som vill bära kan hämta hos mig i depån i Karlskoga. Mailar även ut till alla STCC-förare.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra