DreeTman
Långsam
Intresserad av både nummer och att skänka något till en eventuell insamling. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nordgren skrev:Det har varit en tung dag idag.
Jag tycker idén med siffrorna är jättebra och köper gärna några uppsättningar.
Jag skulle gärna se en insamling till Jockes dotter Ida, självklart kan inga pengar i världen ensätta hennes far, men på någotvis kanske det kan hjälpe henne någon gång i livet och framför allt visa henne hur många som gillade och nu saknar hennes far
Don Quixote skrev:Det skulle vara väldigt bra om det gick göra något innan STCC till helgen. Jag och Alex talade om att hedra Joakim på något sätt. Finns det något traditionellt sätt? Vi funderade på att knyta en vit "näsduk" runt ena armen då det känns som jag sätt det vid något tillfälle?! Några andra förslag?
Klibbor vore iaf lysande!
Ja det är en bra ide, sätt ett pris på klibborna så att överskottet går till en fond till minne av Iceman.Webspy skrev:Jag betalar gärna för siffrorna - så kan vi göra något fint till jockes minne för pengarna.
//Anders
Don Quixote skrev:Det skulle vara väldigt bra om det gick göra något innan STCC till helgen. Jag och Alex talade om att hedra Joakim på något sätt. Finns det något traditionellt sätt? Vi funderade på att knyta en vit "näsduk" runt ena armen då det känns som jag sätt det vid något tillfälle?! Några andra förslag?
Klibbor vore iaf lysande!
Nordgren skrev:Det har varit en tung dag idag.
Jag tycker idén med siffrorna är jättebra och köper gärna några uppsättningar.
Jag skulle gärna se en insamling till Jockes dotter Ida, självklart kan inga pengar i världen ensätta hennes far, men på någotvis kanske det kan hjälpe henne någon gång i livet och framför allt visa henne hur många som gillade och nu saknar hennes far
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |