Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så har jag tänkt också. OK, inga namnlistor. Det var inte meningen heller att visa vilka som har betalt.Pålle skrev:Jag anser att det ska stå från alla roadracing-förare i Sverige. Inga namnlistor. Alla hade inte förmånen att träffa Joakim, men familjen ska vara medveten om att han lämnade ett stort tomrum efter sig. Bra mycket större än de som väljer att betala pengar för att visa det.
/Joakim
Pengar insatta idag//LOTTAK & Peppe kgixxer-rules skrev:lite sent kanske... men de kommer en slant..
// Mathias
R2 skrev:samma här, bra tänkt som vanligt pålle
R2 skrev:samma här, bra tänkt som vanligt pålle
JRL skrev:2005-06-14
Bifogar uppdaterat lista på alla betalningar
Tack för pengar som har kommit in + för dom som är på gång
Summa= 3980 kr, Antal bet.= 33 st
Hanna/JRL
Vad var idén med insamlingen bortsett att köpa en kollektiv krans till begravningen? Det skulle vara lättare att komma med förslag om man fick veta.JRL skrev:Vi saknas fortfarande förslag vad skall vi göra med återstående pengar?
Ska man inte överlåta åt familjen att bestämma vad som eventuellt ska göras i Jockes namn?Mad Moose skrev:Jag föreslår att man startar en fond (Iceman RR-fond?)för unga talangfulla RR-åkare. En fond som kanske skulle kunna växa med hjälp av div. bidrag och bra placering. Vet dock inte hur exakt en sådan ska utformas eller hur man går till väga. Varje år väljer en liten fond-jurry den mest lämpade. Visst, ok, det är inte mycket pengar men någonstans måste man ju börja.
Nyteknik skrev:Ska man inte överlåta åt familjen att bestämma vad som eventuellt ska göras i Jockes namn?
Eller kanske på deras initiativ.Mad Moose skrev:Jo, absolut ska det ju vara med deras ok.
Jag tycker att din ide var bra,men tyvärr har jag inga kunskaper om detta och jag tycker att familjen skall bestämma. Jag kan höra med Joakims bror.Mad Moose skrev:Jag föreslår att man startar en fond (Iceman RR-fond?)för unga talangfulla RR-åkare. En fond som kanske skulle kunna växa med hjälp av div. bidrag och bra placeringar. Vet dock inte hur exakt en sådan ska utformas eller hur man går till väga.
Varje år väljer en liten fond-jurry den mest lämpade.
Visst, ok, det är inte mycket pengar men någonstans måste man ju börja.
Kan bara hålla med Emmi om att det var en oerhört vacker begravning.Emmi skrev:Jag är precis hemkommen från begravningen och vill att ni ska veta att det var väldigt fina blommor ni har lagt ihop pengar till. Tummen upp för alla som har gett en summa till kransen.
Det var en vacker begravning och jag hoppas att minnet av Jocke lever kvar i svensk roadracing.
// Emmi
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti