Naderi
Boys just wanna have fun.
- Gick med
- 3 Aug 2007
- Hoj
- Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Jag var på besök hos en kompis i Karlskrona nu i helgen och jag måste säga att ni har en sjukt fin stad! Glida med hoj där måste ju vara rent himmelrike! Dock så blev jag lite förvånad över en del saker.
1. Är folk alltid så glada, icke stressade, trevliga?
2. Själv är jag från skåne land, här är fullt med invandrare (inget illa menat, är själv invandrare) men såg knappt några i Karlskrona? Har ni förbud på invandrare?
3. Sommar & sol = underbart, men hur är det vintertid? Allt det vatten runt om borde ju ge någon negativ effekt. Typ kyla, vind, eller is på vägar?
4. Hur är kriminaliteten? Man vill ju bort från den, känns som man aldrig kommer bort men Karlskrona har enligt SCB ca 62.800 inv. (2008) och jämför man då mot Malmö med sina 286.500 inv. så är ju skillnaden ganska stor.
Jag kan nog utan tvekan säga att jag blev sugen på en lite flytt från skåne...
PS: Beach volleyn i helgen va inte dålig

1. Är folk alltid så glada, icke stressade, trevliga?
2. Själv är jag från skåne land, här är fullt med invandrare (inget illa menat, är själv invandrare) men såg knappt några i Karlskrona? Har ni förbud på invandrare?
3. Sommar & sol = underbart, men hur är det vintertid? Allt det vatten runt om borde ju ge någon negativ effekt. Typ kyla, vind, eller is på vägar?
4. Hur är kriminaliteten? Man vill ju bort från den, känns som man aldrig kommer bort men Karlskrona har enligt SCB ca 62.800 inv. (2008) och jämför man då mot Malmö med sina 286.500 inv. så är ju skillnaden ganska stor.
Jag kan nog utan tvekan säga att jag blev sugen på en lite flytt från skåne...
PS: Beach volleyn i helgen va inte dålig