Jag och en kompis ska ev. åka till den kungliga hufvudstaden 6-8 maj. Vi har tänkt att åka buss (för att kunna dricka öl såklart) så transporten är redan fixad... Däremot så återstår boendet. Vi vill helst bo centralt så man kan gå (krypa
) hem efter en krogrunda, ev åka taxi. Jag skulle därför vilja ha lite bra förslag på hotell, vandrarhem, bed & breakfeast som inte kostar en förmögenhet (~500 kr/natt för ett 2-bäddsrum eller ett dubbelrum) och som ligger någorlunda bra till.
Sedan skulle jag vara grymt tacksam på tips som ni kan ge på vart man ska bege sig när man vill slå klackarna i taket och visa er lite riktiga "moves"
. Jag har däremot lite önskemål när det gäller cluben/puben/danshaket:
- Vi är båda 22, men fyller 23 i sommar, så det vore ju bra med något ställe som har 20-årsgräns eller dylikt. Orkar inte stå och fjäska för vakterna bara för att man inte har åldern inne.
- Ett ställe med bra musik och trevligt folk.
- Trevliga tjejer
Om ni har tips angående något boende som inte är så centralt så får ni gärna tipsa om något uteställe som ligger i närheten av detta boende.
Tacksam för svar och tips.
) hem efter en krogrunda, ev åka taxi. Jag skulle därför vilja ha lite bra förslag på hotell, vandrarhem, bed & breakfeast som inte kostar en förmögenhet (~500 kr/natt för ett 2-bäddsrum eller ett dubbelrum) och som ligger någorlunda bra till. Sedan skulle jag vara grymt tacksam på tips som ni kan ge på vart man ska bege sig när man vill slå klackarna i taket och visa er lite riktiga "moves"
. Jag har däremot lite önskemål när det gäller cluben/puben/danshaket:- Vi är båda 22, men fyller 23 i sommar, så det vore ju bra med något ställe som har 20-årsgräns eller dylikt. Orkar inte stå och fjäska för vakterna bara för att man inte har åldern inne.
- Ett ställe med bra musik och trevligt folk.
- Trevliga tjejer
Om ni har tips angående något boende som inte är så centralt så får ni gärna tipsa om något uteställe som ligger i närheten av detta boende.
Tacksam för svar och tips.

. Sedan vill man ju inte träffa på något gäng som vill sno mina pengar därför ska jag klä mig i blåa hängselbyxor och ta med mig en dynggrep över axeln. Om någon muckar då så kan dom dra "ôt hällvätte"
. Nej, men seriöst så spelar det inte så stor roll när det gäller stället. Trevligt folk i min ålder +/- några år och såklart mycket tjejer....
. Slutar nog med att man antingen får sova med uteliggarna eller i fyllecellen